یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرپلیس: رییس پلیس فتا استان یزد از دستگیری متهم كلاهبرداری یك میلیاردی در سایت های همسر یابی كه با بهانه ازدواج اقدام به سر كیسه كردن طعمه های خود می كرد خبر داد.

سرهنگ" حسین رضایی" در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: با اعلام شكایت خانمی 35 ساله و لیسانس، مبنی بر آشنایی در یكی از سایت های همسریابی با فردی به نام محسن و جلب اعتماد وی به بهانه ازدواج ومتعاقب آن پرداخت مبلغ 350 میلیون ریال برای رفع مشكلات مالی محسن، شناسایی و دستگیری متهم این پرونده در دستور كار كارآگاهان پلیس فتا استان یزد قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهم را به هویت م. ن 27 ساله، متاهل، شناسایی و در یك عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعداد بسیار زیادی سیم كارت تلفن همراه كشف و ضبط كردند.

سرهنگ رضایی؛ با اعلام این موضوع كه متهم در چندین سایت همسریابی به نام های مختلف محسن، محمد و ... عضویت داشته افزود: متهم با معرفی خود به عنوان پزشك، مهندس و تاجر، با مطرح نمودن این موضوع كه همسرش فوت كرده و طرح وعده ازدواج و تحریك احساسات دختران، ضمن فریب آن ها نسبت به كلاهبرداری و اخذ مبالغ هنگفتی در حدود یك میلیارد ریال  اقدام  كرده است.

رییس پلیس فتا استان یزد در پایان؛ از مراجعه  دهها نفر از شاكیان این پرونده از استان های مختلف در رابطه با این پرونده خبر داد و یادآور: با دستور مقام قضایی متهم تحویل زندان و اقدامات بیشتر در جهت شناسایی شاكیان احتمالی ادامه دارد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا