یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث"جنایی:دو مرد جنایتکار با همدستی زن خدمتکار برای سرقت طلا، زن 32 ساله را در مقابل چشمان فرزند خردسالش به قتل رساندند.

قتل هولناک زن جوان در مقابل چشمان فرزندش

21 آذرماه سال 92 مردی هراسان در تماس با پلیس از قتل همسرش خبر داد.

در ادامه تیمی از کارآگاهان با حضور در محل جنایت در شهرستان ورامین متوجه شدند زن 32 ساله با ضربه‌های چاقو در آشپزخانه به قتل رسیده است.

با توجه به سرقت طلاهای مقتول، کارآگاهان احتمال دادند زن جوان قربانی سرقت مرگباری شده است.

بررسی‌های ماموران نشان داد روز حادثه زن 45 ساله ای به نام رویا برای کمک به مقتول به خانه اش آمده بود.

با کشف این سرنخ، رویا دستگیر و در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل با همدستی دو نفر به نام‌های وحید 21 ساله و غلام 30 ساله اعتراف کرد.

او در بازجویی‌ها گفت: من با غلام دوست بودم و روز حادثه غلام از من خواست پس از اینکه وارد خانه مقتول شدم در را باز بگذارم.

در حال انجام کارهای خانه بودم که غلام و وحید در حالی‌که صورت‌های خود را پوشانده بودند وارد خانه شده و مقتول شروع به داد و فریاد کرد.

من از ترس از خانه بیرون آمدم که دقایقی بعد غلام و وحید در حالی‌که طلاهای مقتول را همراه داشتند نزد من آمده و مدعی شدند زن جوان را در مقابل چشمان فرزند سه ساله اش به قتل رسانده اند.

با این اعترافات غلام و وحید دستگیر شدند که متهمان با اعتراف به شرکت در این سرقت مرگبار، قتل زن جوان را به گردن یکدیگر انداختند.

پس از تکمیل تحقیقات برای وحید و غلام به اتهام مشارکت در قتل عمدی و برای رویا به اتهام معاونت در قتل قرار مجرمیت و کیفرخواست صادر شد.

پرونده برای محاکمه به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شده است.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا