یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث"خبرپلیس استان یزد: رییس پلیس راهور استان یزد در جمع كاركنان مركز تعویض پلاك گفت: رعایت عدل و انصاف در برخورد با ارباب رجوع از اولویت های اصلی كاراست كه همیشه باید مد نظر قرار گیرد.

به گزارش واحد دریافت خبریزدفردا بنابراعلام پلیس، سرهنگ " اردوان قاسمی" داشتن حسن خلق در برخورد با ارباب رجوع و مراجعه كنندگان را از دیگر موارد مهم و اصول كاری كاركنان مراكز تعویض پلاك عنوان كرد و گفت: ما مسلمانان باید اخلاق حسنه و حسن خلق پیامبر اعظم (ص) را مد نظر و سرلوحه كاریمان قرار داده و برخورد با مردم شایسته و همراه با پاسخ مناسب و ادب باشد.

وی پرهیز از سفارش پردازی را از اصول اخلاقی ذكر كرد و ادامه داد: تسریع در انجام امور و عدم سفارش پذیری باعث ایجاد رضایت خاطر در ارباب رجوع می شود.

رییس پلیس راهور استان یزد كار شماره گذاری را از مسائل امنیتی و بسیار حساس كشور دانست و افزود: مراكز تعویض پلاك با رویكرد وسیستم جدید درپیشگیری و كشف سرقت و سایر جرایم بسیار مؤثر و نقش بسزایی را ایفا می كنند.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه سرهنگ اردوان قاسمی به سؤالات و ابهامات كاركنان مراكز تعویض پلاك استان یزد در حوزه ی كاری راهور پاسخ داد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا