یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرپلیس"پلیس فتا هرمزگان فردی را که اقدام به برداشت اینترنتی غیر مجاز از حساب یکی از شهروندان نموده بود دستگیر کرد.
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنا براعلام پلیس فتا:،سرهنگ " علی اکبرقرائی پور" با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه و ارائه دادخواست قضایی از سوی فردی 30 ساله با هویت معلوم مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب وی بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی موفق شدند عامل این سرقت اینترنتی را شناسایی و پس از اخذ مجوزهای قانونی وی را دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به مقر انتظامی منتقل نمایند.
رئیس پلیس فتا هرمزگان یادآور شد: متهم در بازجویی های انجام شده و مواجهه با شواهد و مدارک ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت، از مدتی پیش و پس از سرقت اطلاعات کارت عابربانک مالباخته اقدام به چند نوبت برداشت مبالغی از حساب شاکی نموده است.
این مسئول انتظامی در راستای پیشگیری از اینگونه جرایم به شهروندان توصیه نمود: از افراد معتبر و قابل اطمینان جهت انجام خدمات اینترنتی و بانکی کمک بگیرند، در ارائه اطلاعات شخصی به فردی که قرار است خدماتی را در اینترنت برای آنان ارائه نماید دقت نمایند و رمز های عبور کارت های عابر بانک خود را به صورت دوره ای تغییر دهند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا