تعهدات بیمه طلائی فرهنگیان از اول خرداد پابرجاست

 به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان یزد " علی دهقان بهابادی " گفت : تعهدات بیمه طلائی فرهنگیان از اول خرداد ماه 93 بر اساس تفاهم نامه جدید با بیمه طرف قرارداد پابرجاست .

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش افزود : باعنایت به اهتمام مقام عالی وزارت برای تأمین سلامت فرهنگیان و حمایت اقتصادی ایشان در قبال حوادث و بیماری های غیرمترقبه بر اساس سیاست های دولت مبنی بر ارائه پوشش های جامع و مناسب بیمه ای برای فرهنگیان و خانواده های آنان تفاهم نامه بیمه ی تکمیلی درمان فرهنگیان (طلائی) و سایر پوشش های بیمه ای برای پنجمین سال متوالی بین وزارت آموزش و پرورش و شرکت بیمه ، منعقد و برای اجرا ارسال شده است .

دهقان بهابادی ، بيان داشت : تفاهم نامه بیمه (طلائی) تکمیلی درمان شاغلین فرهنگی و افراد تحت تکفل و بیمه درمان تکمیلی خاص پدر ، مادر ، غیرتحت تکفل ، ‌همسر کارکنان مؤنث و کارکنان مدارس غیرانتفاعی با بیمه آتیه سازان حافظ از تاریخ اول خرداد 93 لغایت 31 اردیبهشت 94 منعقد شده است .

وی ، اظهار داشت : در همین راستا ، تفاهم نامه های مربوط به پوشش بیمه عمر مصوب ، بیمه عمر مکمل کارکنان ، آتش سوزی و سرقت از منازل کارکنان ، واحدهای اداری ، آموزشی ، بیمه عمر و پس انداز و بیمه های شخص ثالث و بدنه ی خودرو با شرکت بیمه ی معلم منعقد شده است .

دهقان ، با اشاره به اینکه مقدمات لازم برای ارائه اسامی و لیست بیمه شدگان به شرکت طرف قرارداد در دست انجام است افزود : همکارانی که در سال گذشته عضو بیمه تکمیلی درمان شاغلین بوده اند ، نیازی به ثبت نام نداشته و عضویت آن ها در سال جدید ، ادامه خواهد داشت .

وی از همکارانی که در سالجاری متقاضی عضویت در طرح بیمه طلائی هستند خواست در اسرع وقت برای تکمیل فرم درخواست خود و اعضای تحت تکفل به کارشناسی های تعاون و رفاه آموزش و پرورش محل خدمت خود مراجعه کنند .

معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش ، سرانه حق بیمه برای هر یک از بیمه شدگان را مبلغ 260 هزارریال ذکر کرد که طی 12 ماه از بیمه شده اصلی کسر و به حساب بیمه گر ، واریز خواهد شد .

این مسئول خاطرنشان کرد : براساس بخشنامه شماره ی9/30000/730 مورخ 30/ارديبهشت/93 وزات متبوع  50 درصد از این مبلغ از محل اعتبارات رفاهی وزارت متبوع به حساب بیمه شده اصلی واریز خواهد شد .

دهقان بهابادی ، اضافه نمود : با توجه به مهلت در نظر گرفته شده برای اطلاع رسانی ، عضوگیری ، ثبت و ارائه اطلاعات و به منظور جلوگیری از وقفه در امر خدمت رسانی به فرهنگیان و لزوم بهره مندی آنان از مزایای بیمه طلائی در مواقع اضطراری تا صدور و تحویل کارت بیمه ، همکاران می توانند با دریافت معرفی نامه از ادارات محل خدمت خود و گواهی پزشک به شعبه و یا نمایندگی طرف قرارداد ، نسبت به دریافت معرفی نامه برای مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد ، اقدام کنند .

وی ، خاطرنشان کرد : چنانچه مرکز درمانی مورد نظر بیمه شده با شرکت آتیه سازان حافظ قرارداد نداشت ، بیمه شده می تواند پس از انجام و اتمام مداوا و دریافت کارت بیمه به شعب و نمایندگی شرکت آتیه سازان حافظ ، مراجعه و با ارائه اسناد ، نسبت به دریافت هزینه ها برابر مفاد قرارداد اقدام نماید .

***

 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا