یزدفردا"سرویس اجتماعی/حوادث/خبرپلیس:رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی از دستگیری سارق اینترنتی در این استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنا براعلام پلیس فتا:،رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی گفت: در پی شكایت احدی از شهروندان مبنی بر اینكه فرد یا افراد ناشناسی مبلغ پنج میلیون ریال از حساب وی سرقت كرده اند، موضوع در دستور كار كارآگاهان این پلیس قرار گرفت.
سرهنگ "كوره بلاغی" افزود: با تلاش کارآگاهان و هماهنگی با مراجع مربوطه محرز گردید پول کسر شده طی چند نوبت جهت خرید اینترنتی به ویژه كارت شارژ مورد استفاده قرار گرفته است که با بررسی های بیشتر متهم كه همكلاسی شاكی بود شناسایی و پس از دستگیری به مقر پلیس هدایت شد.
وی تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی پلیس اذعان داشت با سوء استفاده از اعتماد همکلاسیش رمز دوم کارت نامبرده را فعال و سپس در فرصتی مناسب از حساب مالباخته مبلغ یاد شده را برداشت نموده است.
رئیس پلیس فتای استان خاطر نشان كرد: درصد بالایی از پرونده های پلیس فتا برداشت غیر مجاز از حساب می باشد كه اكثر این برداشت ها بدلیل اعتماد كردن و در اختیار قرار دادن كارت به دیگران بوده است لذا توصیه می شود به هیچ وجه كارت بانكی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و رمز بانكی خود را در فواصل زمانی مناسب تغییر دهید.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا