یزدفردا "سرویس اجتماعی" حوادث"خبر پلیس: مردی جوان که با سوء استفاده از اعتماد یکی از اقوام خود اقدام به برداشت اینترنتی از حساب بانکی اش کرده بود ، توسط پلیس فتای کردستان دستگیر شد .
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس فتا:،سرهنگ "فرامرز شاکری" در تشریح این خبر بیان داشت : در پی ارجاع یک فقره پرونده از مراجع قضایی به پلیس فتای کردستان در خصوص برداشت غیر مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان ، پیگیری موضوع به ماموران اداره مبارزه با جرایم سایبری این پلیس محول شد .
وی افزود : بررسی اوراق پرونده نشان داد اخیرا طی چند مرحله مبلغ 2 میلیون و 500 هزار ریال بصورت غیر مجاز از حساب بانکی شاکی پرونده که زنی میانسال است برداشت شده و این برداشت ها اینترنتی و به شکل خرید کارت شارژ تلفن همراه بوده است .
رئیس پلیس فتای کردستان ادامه داد : در این راستا با کار تخصصی ماموران پرونده فرد برداشت کننده که مردی جوان است شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در منزل مسکونی اش در سنندج دستگیر شد .
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : متهم در تحقیقات انجام شده فاش کرد از اقوام شاکی پرونده آشنا می باشد و مدتی قبل که وی جهت برداشت وجه کارتش را در اختیار او قرار داده بود ، با سوء استفاده رمز دوم کارت را فعال کرده و در فرصت مناسب اقدام به برداشت از حساب بانکی اش کرده است .
سرهنگ شاکری تصریح کرد : با تکمیل پرونده ، متهم به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع بازداشت شد .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا