حامد صدیقی معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر استان یزد، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه در تبیین برنامه های جمعیت هلال احمر استان در فصل تابستان گفت: برنامه های این جمعیت در تابستان امسال با عنوان نشاط و پویایی، تابستانی متنوع و پربار با هلال احمر در سطح 13 مرکز جمعیت هلال احمر استان شامل 10 مرکز شهرستانی و سه مرکز امور جوانان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ وی با بیان اینکه مخاطبان این کلاس ها را گروه سنی سه تا 29 سال تشکیل می دهند اظهار داشت: برگزاری کلاس های کمک های اولیه و امداد رسانی، مشارکت در برنامه های بشر دوستانه، برگزاری اردوهای درون و برون استانی در اردوگاه های جمعیت هلال احمر در سطح کشور، برگزاری دوره های مهارت های زندگی، برگزاری دوره های کار آفرینی و برگزاری کلاس های مختلف ورزشی و... از جمله برنامه های این جمعیت در تابستان 93 می باشد.

صدیقی، حرکت کاروان های نیکوکاری را از دیگر فعالیت های این جمعیت در تابستان 93 دانست و گفت: وی برگزاری کاروان‌های نیکوکاری با رویکرد اجتماع‌محور جهت توانمندسازی کانون‌های روستایی از طریق کانون‌های دانشجویی، مشارکت اعضا در اجرای طرح آگاه‌سازی و پیشگیری از حوادث و سوانح در سفرهای تابستانی، اجرای فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه از قبیل اهدای خون در ماه مبارک رمضان، ترویج فرهنگ اهدای عضو و اجرای طرح حیات دوباره در پایگاه‌ها را جزو برنامه‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه طرح اوقات فراغت اعلام کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر برگزاری المپیاد استانی دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) را یکی دیگر از برنامه های این جمعیت دانست و گفت: این مسابقات 2 و 3 تیر امسال ویژه دانش آموزان در رشته های کمک های اولیه و امدادرسانی برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات رقابتی مهرویژه جوانان و دانشجویان  تصریح کرد: این مسابقات شهریور ماه سال جاری در رشته های قرآن، زبان، امداد رسانی و کمک های اولیه برگزار می شود.

صدیقی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و فصل تابستان گفت: برگزاری محفل انس با قرآن، کلاس های آموزش قرآن، طرح مجازی مفاهیم قرآن از طریق لوح فشرده و پیامک و برگزاری جلسات هیئت حضرت علی اکبر(ع) از برنامه های ویژه این جمعیت به مناسبت ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان اینکه در مجموع برنامه های جمعیت هلال احمر استان در 25 رشته برگزار می شود افزود: پیش بینی می شود بیش از 20 هزار نفر از برنامه های این جمعیت در تابستان پیشرو بهره مند شوند.

 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا