مدیر مرکز فرهنگی قرآنی آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) از برگزاری مراسم ویژه لیله الرغائب در آستان مقدس این امامزاده واجب التعظیم خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، محمد حسن برجیان مدیر مرکز فرهنگی قرآنی آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) در این رابطه گفت: همزمان با فرارسیدن ماه رجب المرجب که ماه میهمانی خصوصی خداوند است، در راستای اجرای برنامه های مناسبتی با رویکرد ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و تبدیل آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، مراسم ویژه لیله الرغائب در امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار می شود.
وی افزود: روز پنجشنبه 11 اردیبهشت ماه نخستین روز از ماه پر خیر و برکت رجب است و شب آن که اولین شب جمعه ماه رجب محسوب می شود لیله الرغائب نام دارد که اعمال ویژه ای برای آن ذکر شده است.
مدیر مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده جعفر (ع) یزد افزود: برگزاری نماز لیله الرغائب ، قرائت دعای کمیل و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مرتضی وافی از جمله برنامه های امامزاده در اولین شب جمعه ماه رجب می باشد.
برجیان از استقبال کم نظیر عموم مردم از مراسم ویژه این شب در سال های گذشته خبر داد و افزود: استقبال از این مراسم به حدی است که تمامی صحن ها و رواق ها مملو از جمعیت می گردد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا