دومین نشست کارگروه آمایش استان یزد در سالجاری با حضور معاون برنامه ریزی استانداری یزد و اعضای این کارگروه برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمد رضا بابایی هدف از برگزاری این کارگروه را بررسی مسائل توسعه پایدار استان وحفظ محیط زیست اعلام کرد و گفت:برنامه ها و چشم اندار توسعه استان دراین کارگروه مورد بررسی قرار می گیرد.
معاون برنامه ریزی استاندار یزد با اشاره به اینکه ارتقاء و توسعه پایدار استان یزد در اولویت برنامه های استان است،اظهارداشت:سعی خواهیم نمود با برنامه ریزی های مدبرانه و با تدبیر در توسعه استان یزد تمام تلاش خود را انجام دهیم.
وی با تاکید براین مسئله که کارگروه آمایش در تصمیم گیری های توسعه ای استان رسالت مهمی برعهده دارد،تصریح کرد:استان یزد از ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی در سطح کشور برخورداراست که باید از همه لحاظ از این منابع خدادادی استفاده بهینه صورت پذیرد.
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه در بحث توسعه ای استان یزد فقط به دنبال صنایع آلاینده نیستیم،اظهارداشت:با توجه به تاکیدات مقام عالی استان،بحث گردشگری و صنایعی همچون آی تی نیز برای استان یزد مهم است.
وی همچنین با بیان اینکه در مسائل ، واقع بینانه برخودر می نماییم،تاکید کرد که با توجه به بحران بی آبی در استان یزد نباید مسائل توسعه ای استان در حالت سکون و غفلت قرارگیرد.
بابایی گفت:بدین منظور از همه جهات سعی خواهیم نمود در نهایت احترام  وبدون هیچ حب و بغضی برای رشد و توسعه استان همت مضاعفی را انجام دهیم.
گفتنی است در این نشست هریک از اعضاء  نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند.
مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا