نشست شوراي اداري تفت با حضور امام جمعه تفت و فرماندار و جمعي از مديران ادارات شهرستان در محل سالن اجتماعات شبكه بهداشت و درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "حجت الاسلام و المسلمين محمدرضا مديح" در ابتداي اين نشست با قدرداني از تلاش مديران شهرستان در سال جاري به دو برنامه مهم پيش رو اشاره كرد و گفت: برگزاري يادواره شهداي والامقام شهرستان و رزمايش بسيج الي بيت المقدس از برنامه هاي مهمي است كه انتظار مي رود مديران در برگزاري آن ضمن ارائه فكر، همكاري و تعامل داشته باشند.

امام جمعه تفت با اشاره به در پيش بودن عيد نوروز و آغاز سفرهاي نورزي اظهار داشت: بايد تلاش گردد تا چهره فرهنگي تفت به مسافران نوروزي نمايانده شود. وي بر قرار گيري معرفي وجه فرهنگي تفت در اولويت كار دستگاههاي فرهنگساز در ايام نوروز تاكيد كرد.

فرماندار تفت نيز در اين نشست با قدرداني از تلاش مديران شهرستان در عرصه هاي مختلف با اشاره با گراميداشت ياد و خاطره مرحوم حجت الاسلام و المسلمين يحيي زاده به اطلاعيه شماره يك وزارت كشور اشاره كرد و گفت: انتخابات دومين مياندوره اي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در حوزه تفت و ميبد در 30 آبان سال 93 برگزار خواهد شد. وي از تلاشهاي استاندار و معاون سياسي استاندار، نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي و امام جمعه تفت در پيگيري مسئله نمايندگي مردم شهرستان در مجلس قدرداني كرد.

"ابوالقاسم دهقان" در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به در پيش بودن سفرهاي نوروزي، به تقارن اين مناسبت با ايام سوگواري حضرت فاطمه زهرا(س)  اظهارداشت: لازم است دستگاههاي متولي اين موضوع را در برگزاري مراسم هاي نوروزي مدنظر قرار دهند.

رئيس ستاد شهرستاني خدمات سفرهاي كشور بر استفاده از فرصت سفرهاي نوروزي براي معرفي قابليتها و توانمندي هاي شهرستان تفت تاكيد كرد و گفت: همه دستگاهها بايد آماده پذيرايي از مسافران نوروزي باشند و با همه توان در معرفي قابليت هاي بالاي شهرستان در عرصه هاي طبيعي و گردشگري بكوشند.

اخبار تكميلي متعاقبا اعلام مي شود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا