مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد بر حضور گسترده ی فرهنگیان و دانش آموزان در مراسم گرامیداشت 13 آبان ماه تأکید کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد " محمدکاظم رحیمی نژاد " در نشست کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد مراسم بزرگداشت 13 آبان بر حضور و مشارکت گسترده ی فرهنگیان و دانش آموزان استان در مراسم گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش آموز تأکید کرد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به  مناسبت ها و وقایع روز 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی گفت : حفظ اصول انقلاب ، آرمان های حضرت امام (ره) و اجرای فرامین مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) بر همه ما فرض و واجب است .

رحیمی نژاد بر ضرورت فراهم آوردن زمینه حضور دانش آموزان و فرهنگیان در مراسم 13 آبان تأکید کرد و افزود :  برنامه های بزرگداشت روز 13 آبان در تمامی مدارس استان نیز برگزار می شود .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این نشست از برگزاری تجمع روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش آموز در سطح استان خبر داد و گفت : این مراسم در مرکز استان با حضور گروههای مختلف مردمی به ویژه دانش آموزان درمیدان شهدا ( حسینیه امیرچقماق ) برگزار می شود .

حجه الاسلام فخرالدینی در تشریح حوادث 13 آبان گفت : آمریکا سابقه طولانی در تحقیر ملت ها از جمله مردم ایران دارد و مخالفت حضرت امام (ره) با لایحه کاپیتولاسیون برای حفظ عزت ملت ایران بود و قیام حضرت امام (ره) عزت اسلام ، شیعه و ملت ایران را به همراه داشت .

وی از عموم مردم همیشه در صحنه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان خواست در تجمع روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش آموز حضوری گسترده و با شکوه داشته باشند .

 

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا