یزدفردا:نشست خبرنگاران سازمان بسیج هنرمندان استان یزدبا حضور مسئول این سازمان در محل این سازمان برگزار گردید .

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد در این جلسه گفت: خبرنگاران به عنوان موتور محرک نهاد ها و سازمانهای استان هستند و باید سازمانها بحث اطلاع  رسانی را بسیار جدی بگیرند و با خبرنگاران تعامل بیشتری داشته باشند.

وی در مورد ویژه نامه نارنجستان گفت : سازمان بسیج هنرمندان کشور یک بخش ویژه در روزنامه جوان با عنوان نارنجستان دارد که هر ماه به چاپ می رسد که سازمان بسیج هنرمندان یزد  نیز هر سه ماه یکبار مطلب ارسال می کند برای این بخش به همین منظور از خبرنگاران خواست تعامل بیشتری در این مورد نیز داشته باشند.

پارسائیان در ادامه گفت : خبرنگاران هر شهرستان لازم است برای کانون خود  یک وبلاگ طراحی کنند  تا از طریق آن با هنرمندان شهرستان تعامل بیشتری داشته باشند.

در ادامه فلاحتی مسئول سایت و اطلاع رسانی سازمان بسیج هنرمندان استان گفت : قرار است جلسه شورای خبرنگاری هر سه ماه یکبار در مرکز استان برگزار می گردد . و ار خبرنگاران برتر تقدیر به عمل می آید .

وی گفت : سایت سازمان بسیج هنرمندان استان یزد به زودی با عنوان بسیج هنرمندان یزد به صورت رسمی افتتاح خواهد شد و از خبرنگاران خواست مساعدت بیشتری در جهت پوشش خبری اخبار فرهنگی و هنری شهرستان خود داشته باشند .

درپایان خبرنگاران شهرستانها نظرات و پیشنهادات خود را جهت ارتقاء هر چه بیشتر بخش خبر های فرهنگی و هنری استان بیان کردند.

گفتنی است شورای خبرنگاری متشکل از حاتمی (بهاباد ) ، علی پناه (ابرکوه ) ، فلاح (میبد ) ، فتاحی (بافق) ،اقبالی (تفت )  ابراهیمیان (اردکان ) ، زارع زاده ( مهریز ) ، علی آبادی (خاتم ) می باشند و هنرمندان شهرستانها برای پوشش اخبار خود می توانند با آنها تعامل داشته باشند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا