به پیشنهاد انجمن اسلامي كاركنان شركت مخابرات استان يزد و با همکاری روابط عمومي مخابرات استان در مراسمي از برندگان اولين دوره مسابقه مفاهيم قرآني كه همزمان با ماه مبارك رمضان برگزار شد، تجليل به عمل آمد.

در اين آيين كه با حضور عبدالحسيني مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و مهدي مقوم مدير عامل مخابرات و شرکت کنندگان در این مسابقه، در سالن ويدئو كنفرانس مجتمع امام حسین(ع) برگزار گرديد به پنج نفر از برگزيدگان مسابقه مفاهيم قرآني جوايز نفيسي اهدا شد.

يادآور مي شود اين مسابقه در ماه مبارك رمضان و به منظور ترويج فرهنگ توجه به مفاهيم قرآني و بهره برداري از آيات قرآن بين كاركنان مخابرات برگزار شد كه از بين مفاهیم ارسالی متعدد برترين مفاهیم برگزيده و معرفی شد.

شايان ذكر است داوري اين مسابقه برعهده سعید غفاريان داور بين الملل قرآن بود كه  مفاهیم برتر را بر اساس پارامترهایی از قبيل: انتخاب درست و با محتوا، رعايت قواعد و علائم نگارش، سليس بودن جملات، خارج نشدن از موضوع، تنظيم قالب و چهارچوب، تتبع در منابع و ماخذ، دقت و ژرف انديشي، استحكام و اعتبار مطالب، خلاقيت و ابداع نظر جديد و ميزان تاثير گذاری و كاربردي بودن مطلب بود، انتخاب كرد.

نفرات برتر اين مراسم آقايان سياوش راستي، محمدعلي كارگر، علي جوان نژاد، علی اميري اردكاني و سيد جلال حسيني مي باشد.

گفتنی است به 30 نفر از شركت كنندگان برتر حاضر در این مراسم از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد بن خرید کتاب اهدا شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا