گروه تعاونی پیشگامان به عنوان تعاونی برتر استان انتخاب و توسط وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی مورد تجلیل قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، در سفر وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی به استان یزد، طی مراسمی گروه پیشگامان به عنوان تعاونی برتر انتخاب  و معرفی  و توسط وزیر مورد تجلیل قرار گرفت.

در این مراسم وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای موفق و بهتر اقتصاد مقاومتی در كشور در گرو حمایت و تقویت اقتصاد بخش تعاونی است زیرا اقتصاد تعاونی با حضور مردم شكل می گیرد.    

عبدالرضا شیخ الاسلامی در آیین تجلیل از تعاونیها و كارآفرینان برتر استان یزد افزود: تعاونی ها باید در قالب اتحادیه ها، پیگیر فعالیت های خود باشند و بخش دولتی وظیفه آموزش و پشتیبانی را بر عهده دارد.

به گفته وی اگر اتحادیه های تعاونی با كمك دولت در حمایت از بخش تعاون فعالیت كنند اثرگذارتر خواهند بود.

وزیر تعاون،كار و رفاه اجتماعی با بیان اینكه نظام اسلامی ایران در معرض تهاجم جبهه كفر و الحاد است اضافه كرد: در حال حاضر دشمنان به بنیه های اقتصادی ایران نیز هجمه برده اند لذا باید با تقویت اقتصاد بخش تعاون، دسیسه های دشمنان را ناكام بگذاریم.

شیخ الاسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینكه بخش عظیمی از سرمایه های خرد در بخش تعاون به خدمت مردم می پردازند گفت: دو هزار مركز بهداشتی و درمانی در كشور به صورت تعاونی تشكیل شده اند و دهها میلیارد تومان سرمایه تعاونی ، خدمات بسیار ارزشمندی را به مردم و كشور ارائه می دهند.

استاندار یزد نیز در این مراسم گفت : دارالعباده یزد دارای پتانسیل های زیادی در بخشهای صنعت ،معدن و كشاورزی است.

'محمد رضا فلاح زاده' افزود: در چند سال گذشته ،حمایتهای بسیار زیادی از طرف دولت در بخش های مختلف انجام گرفته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا