یزدفردا:هفته نامه آیینه یزدنوشت:اينجانب زبان‌دراز مخالفت خود را با صدور حكم اعدام براي مفسدان اقتصادي اعلام مي‌دارد و تقاضا مي‌نمايد به طريق زير مفسدان اقتصادي را به اشد مجازات محكوم فرمايند.

توضيح: خوانندگان محترم مستحضر باشند اين مخالفت نه از نوع مخالفت با اعدام حقوق بشري و ضد خشونت طلبي يا اين جور مسائل است. خير، عرض كردم اشد مجازات اما به طريقي ديگر بفرماييد: چگونه؟

اگر صلاح بدانند آنها را رها كرده و حقوق يك بازنشسته كارگري و يا كارمند معمولي را هر ماه به آنها پرداخت كنند و آن گروه را هر روز به بازار بفرستند تا مجبور باشند درخواست‌هاي جور واجور به اصطلاح «عيالات متحده» و فرزندان را برآورده كنند. قبوض آب و برق و گاز و تلفن، پول بنزين آزاد و اقساط ماهيانه يك كارمند را بدهند. زبان دراز با اطمينان عرض مي‌كند آخر همان ماه اول مفسدي كه ميليارد، ميليارد تومان دلار و سكه را يا در بانكها ذخيره و يا براي آسايش خانواده محترمش ذخيره و يا هزينه نموده و يا در بلاد كفر ويلا و آپارتمان و استراحتگاه براي خود و اطرافيان، فراهم ساخته داوطلبانه درخواست اعدام مي‌دهد و گرنه اين حقير سراپا تقصير اسمش را عوض مي‌كند. چون روزي 5 بار مي‌ميرد و زنده مي‌شود. البته به شرطي كه فقط حقوق كارمندي را بگيرد بدون پاداش يا حق عضويت در هيات مديره‌اي و دريافت سود سهام و حق سرفه مازاد بر عطسه، حق ارتباط فاميلي و وصل شدن به منابع و حق فلان و بهمان. استدعا دارد براي تبهكاران اقتصادي جهت اعمال اشد مجازات و اجراي پيشنهاد اين زبان دراز «علم حقوق نخوانده» اينگونه عمل شود.

زبان دراز

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا