رييس فدراسيون فوتبال كشورمان با اشاره به زيرساخت‌‌ها و استعدادهاي موجود در فوتبال استان يزد، گفت: مطمئنيم يزد در آينده از قطب‌هاي خوب فوتبال كشور خواهد بود.

علي كفاشيان با بيان اين كه نگاه استان يزد به ورزش و فوتبال، عمل كردن به تكليف است، اظهار نمود: تلاش و پشتكار يزديها نشات گرفته از ايمان قوي اين مردمان است چرا كه كار را به دور از منيت‌ها و تنها براي رضاي خدا انجام مي‌دهند.

وي با اشاره اجراي طرح ويژن در اين استان و برگزاري جشنواره نونهالان به ميزباني يزد، اين اقدام را گامي بسيار بزرگ براي يزد در كشور خواند و گفت:‌ در ادامه نيز شاهد برگزاري مسابقات آسيايي نونهالان خواهيم بود.

كفاشيان زيرساخت‌‌ها و استعدادهاي موجود در استان يزد را خوب توصيف و تاكيد كرد: استان يزد بايد در سطح فوتبال پيشرفت كند و با توجه به توانمندي‌هاي استان مطمئنيم در آينده از قطب‌هاي خوب فوتبال كشور خواهد بود و پشتكار يزديها در اين عرصه مي تواند جوابگو باشد همانظور كه ساير عرصه ها نيز يزديها موفق عمل كرده‌اند.

وي با اشاره به اقدامات صورت گرفته در آموزش و تربيت مربي و داور در فوتبال استان، توسعه رشته فوتبال ساحلي و فوتسال، توسعه فوتبال و فوتسال بانوان، اجراي ويژن آسيا و مدارس فوتبال و...، خواستار استمرار اين روند در آينده شد و افزود: قطعاً براي اين كه فوتبال يزد چشم انداز خوبي داشته باشد، فدارسيون بايد نگاه ويژه‌اي به آن داشته باشد. رييس فدراسيون فوتبال كشور درخصوص ميزباني مسابقات بين المللي در يزد براساس زيرساختهاي موجود در استان قول مساعدت داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا