یزدفردا: رئیس اين بنیاد از انعقاد قراردادهایی به ارزش یک و نیم میلیارد تومان قرار داد تا پایان روز دوم، سومین جشنواره و نمایشگاه ملی«علم تا عمل» با مخترعان این استان خبر داد.
دکتر حبیب زارع افزود: خوشبختانه اختراعات زیادی در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی«علم تا عمل» در معرض دید عموم قرار گرفته و بازدیدکنندگان نیز استقبال چشمگیری از این رویداد داشته اند.
وی اشاره به شرکت 60 مخترع از این استان در  این دوره از نمایشگاه درباره تعداد تفاهم نامه های منعقد شده نیز توضیح داد: تا پایان دومین روز از برپایی جشنواره سوم، پنج قرار داد منعقد شده که این روند بسیار مطلوب بوده است.
دکتر زارع با اشاره به حضور و بازدید مسئولان از سومین جشنواره و نمایشگاه ملی «علم تا عمل» بیان کرد: حضور مسئولان در غرفه های این جشنواره پشتوانه مناسبی برای مخترعان به شمار می رود، به طوری که  ما را برای دستیابی اهداف مشخص شده در راستای تجاری سازی ایده ها و طرح های مخترعان یاری می کند.
رئیس بنیاد نخبگان استان یزد در پایان تصریح کرد: با برگزاری چنین جشنواره های در راستای شکوفایی بیشتر ایده ها و عملیاتی شده آنها گام های ارزنده ای برداشته خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان استان یزد ،سومین جشنواره و نمایشگاه ملی «علم تا عمل» با رویكرد نقش شركت های دانش بنیان در اقتصاد مقاومتی، 13 شهریور در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران آغاز به كار كرد. این جشنواره كه به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با مشاركت 31 استان كشور برگزار شده است، تا 16 شهریور میزبان بازدیدكنندگان خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا