معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: در رمضان امسال، 1431 حامی در طرح اکرام ایتام این نهاد شرکت کردند که این تعداد در مقایسه با سال گذشته 263 درصد رشد داشته است.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "مهدی حجازی مهریزی" با بیان این مطلب افزود: این تعداد حامی حمایت مادی و معنوی یک هزار و 83 یتیم را بر عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه حامیان خیر و نیکوکار در رمضان امسال بیش از 592 میلیون و 370 هزار ریال به ایتام کمک کردند، اظهار داشت: حامیان برای حمایت از این تعداد یتیم متعهد شدند ماهیانه مبلغ 358 میلیون و 785 هزار ریال پرداخت نمایند.

حجازی مهریزی با اشاره به طرح اکرام ایتام گفت: بر اساس این طرح خیرین و نیکوکاران سرپرستی یک یا چند یتیم را برعهده می گیرند و ماهیانه مبلغ 300 هزار ریال برای حمایت از یتیم انتخابی به حساب کمیته امداد امام خمینی(ره) واریز می نمایند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با بیان اینکه این طرح از نیمه دوم سال 78 در این نهاد اجرایی شده اظهار داشت: هم اکنون 9 هزار و 329 نفر حمایت مادی و معنوی 2 هزار و 171 یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد را بر عهده دارند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا