افتتاح همزمان دو شرکت گردشگری در یزد و زاهدان با اولویت گردشگری سلامت.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، باحضور مسئولین میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دو استان یزد و سیستان و بلوچستان و به صورت همزمان دو شرکت گردشگری در شهر یزد و زاهدان افتتاح شد.

محمدرضا نصیری سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در مراسم افتتاح شرکت گردشگری سلامت لبخند شیرین گفت: یزد به عنوان یکی از قطب های گردشگری سلامت کشور شناخته می شود و این پتانسیل نیازمند ایجاد شرایطی برای مسافرت مطلوب و ایمن است، لذا برای نیل به این هدف سعی شده تا بهترین شرایط سفر را با معتبرترین آژانس های مسافرتی فراهم سازیم.

همچنین، همزمان با افتتاح دفتر اطلاع رسانی لبخند شیرین در یزد، نشستی در خصوص حوزه گردشگری استان های یزد و سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان با حضور سیدمصطفی فاطمی مشاور مدیرکل و ناظر عالی گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد و معاون گردشگری استان سیستان و بلوچستان و تعدادی از دفاتر خدمات گردشگری آن استان در شهر زاهدان برگزار شد.

در این نشست مقرر شد جهت رفاه حال مسافران و گردشگران از ده روز آینده مسافرت هوایی بین شهرهای یزد و زاهدان برقرار شود.  

فاطمی در این خصوص گفت: از این پس دفاتر خدمات مسافرتی دو استان یزد و سیستان و بلوچستان جهت مسافرت مطلوب، ایمن و ساماندهی بخش گردشگری نسبت به پذیرش تورهای گردشگری بین استان های جنوبی کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان و یزد اقدام خواهند کرد.

در ادامه با حضور فاطمی و معاون گردشگری استان سیستان و بلوچستان به صورت همزمان با افتتاح شرکت گردشگری سلامت لبخند شیرین در یزد یک دفتر اطلاع رسانی گردشگری در شهر زاهدان افتتاح شد.

شایان ذکر است: دفاتر خدمات اطلاع رسانی در استان های یزد و سیستان و بلوچستان وظیفه پذیرش و خدمات دهی به مسافران گردشگرس سلامت را برعهده خواهند داشت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا