از شرکت سرمایه گذاری پیشگامان کار و سرمایه هوشمند و شرکت تعاونی دانش بنیان پیشگامان رسانه و آگهی زبده(پرواز) به عنوان کارآفرینان برتر استان یزد تجلیل به عمل آمد.

ه گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان،یازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان یزد شب گذشته با حضور مهندس کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی،مهندس میرمحمدی استاندار یزد ،صاحبان صنایع و مسئولین استان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی یزد برگزار گردید و از کارآفرینان برتر استان با اهدای تندیس کارآفرینی تقدیر به عمل آمد.
مهندس کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این مراسم با بیان اینکه در کارآفرینی باید به شرایط فرهنگی و اقلیمی هر منطقه توجه ویژه شود پیشنهاد ایجاد باشگاه کارآفرینی و تعاونی های دانشجویی را مطرح کرد و از علاقه مندان به این حوزه دعوت نمود با جدیت وارد کار شوند.
مهندس میرمحمدی استاندار یزد نیز در سخنانی خواستار توجه جدی به ایده های نو و خلاق شد و از مرکز شتابدهنده نوآوری ، مرکز رشد دانش آموزی و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد به عنوان مراکزی که صاحبان ایده می توانند در آن به رشد و تعالی مدل های فناوری خود برسند نام برد.
در پایان از کارآفرینان برتر تجلیل به عمل آمد.مهندس امیر حسین رضایی نژاد،مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری پیشگامان کار و سرمایه هوشمند و مهندس امیرحسین حاتمی نسب مدیر عامل شرکت تعاونی دانش بنیان پیشگامان رسانه و آگهی زبده(پرواز) نیز به عنوان کارآفرینان نمونه استان یزد در این مراسم تندیس کارآفرینی را از معاون وزیر و استاندار یزد دریافت نمودند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا