معاون پشتیبانی : مهمترین نکته در بحث اسکان نوروزی توجه به تکریم فرهنگیان است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد جلسه هماهنگی اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستان یزد و اشکذر با حضور معاونین پشتیبانی و کارشناسان تعاون نواحی یک و دو یزد ، منطقه زارچ و شهرستان اشکذر در دفتر کار معاون پشتیبانی این اداره کل تشکیل گردید.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان دراین نشست با قدردانی از عملکرد سال گذشته این ستاد گفت: در بحث اسکان نکته ای که باید به آن توجه داشت، ‌تکریم فرهنگیان است. باید مقدمات کار به گونه ای برنامه ریزی شود که همکاران از مسافرت و اقامت در استان یزد لذت ببرند.

"علی دهقان بهابادی " از تدوین منشور اخلاقی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان درسالجاری خبرداد و افزود : این منشور با محوریت تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب به همکاران تدوین ودر تمامی ستاد ها و مدارس نصب خواهد شد .

وی  با بیان نقاط ضعف و مشکلات موجود افزود: همه ما می دانیم که مدارس محل مناسبی جهت اسکان مهمانان نیست اما با توجه به حجم بالای مسافر در این  ایام از مدارس به عنوان اسکان موقت به ناچار استفاده می گردد که باید با بازدیدهایی که از مدارس انجام می شود کمبودهای آنان را در این زمینه به حداقل برسد.

ایشان با تشریح اقدامات انجام شده در سنوات گذشته گفت: هدف اداره کل آموزش وپرورش ارتقاء کیفیت اسکان فرهنگیان است و در این زمینه باید از همه پتانسیل های موجود در شهرستان و استان استفاده کردو با تفویض اختیار بیشتر به شهرستانها زمینه تحقق این مهم فراهم گردد.

در ابتدای این جلسه رئیس اداره تعاون و امور رفاهی گزارشی از اقدامات انجام شده جهت اسکان نوروزی فرهنگیان ارائه داد.

"سید حسین کلانتری " با بیان اینکه در سال گذشته کلاس های "ج" از گردونه اسکان و پذیرش این اداره کل حذف گردیده افزود: سعی ما بر این است که در نوروز 96 با تمهیدات انجام شده تعداد کلاسهای "ویژه" و "الف " را افزایش دهیم.

وی بر ضرورت هماهنگی هر چه بیشتر بین ستادهای اسکان شهرستان ها و اداره کل تاکید کرد.

در ادامه جلسه معاونین و کارشناسان تعاون مناطق به مشکلات و مسائل اسکان اشاره کردند و در این زمینه تصمیماتی جهت هماهنگی هر چه بیشتر اتخاذ شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا