مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان يزد از مركز خدمات فناوري و كسب و كار استان به عنوان مركزي براي استقرار و فعاليت مشاورين صنعتي و ارائه كليه خدمات به صنعتگران نام برد.

به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي يزد، "سيد مسعود عظيمي" صبح امروز در چهارمين جلسه شوراي فناوري و نوآوري استان كه در محل ساختمان كسب و كار در شهرك صنعتي يزد برگزار شد، با ذكر اين مطلب گفت: اين مركز با هدف توانمندسازي، رقابت‌پذيري و توسعه صنايع كوچك‌ومتوسط استان يزد احداث و آماده بهره برداري براي استقرار مشاورين صنعتي استان مي باشد.

عظيمي افزود: مراكز خدمات فناوري و كسب وكار در شهركهاي صنعتي براي استقرار واحدهاي مشاوره اي و خدمات كسب و كار مورد نياز صنعت مي باشند كه با هدف ارتقاء فناوري، بهره وري و بهبود شرايط فني و اقتصادي واحدهاي صنعتي در شهركهاي صنعتي بزرگ ايجاد مي شوند.

وي ادامه داد: مركز خدمات فناوري و كسب ‌وكار يزد به منظور ارائه خدمات حرفه‌اي به صنايع كوچك‌ومتوسط استان يزد با تكيه بر ظرفيت‌هاي مشاوران و مديران حرفه‌‌اي و نهادهاي پشتيبان حول محورهاي مشاوره صنعتي، آموزش و فرهنگ‌سازي، اطلاع‌رساني بر آن است تا هدف صنايع رقابتي با خدمات حرفه‌اي را محقق ازد.

وي در خصوص مشخصات فني اين طرح گفت: ساختمان مركز كسب و كار شهرك صنعتي در فضايي به وسعت 5 هزار متر مترمربع و با هزينه اي بالغ بر 5 ميليارد و نهصد ميليون ريال احداث شده است.

گفتني است در اين جلسه رئيس دانشگاه يزد،‌ رئيس پارك علم و فناوري استان، ‌مديرعامل سازمان عامل استقرار منطقه ويژه علم و فناوري،‌ رئيس مركز برنامه ريزي و توسعه فناوري استانداري و تعدادي از نمايندگان فناروي استان حضور داشتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا