مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد طی پیامی درگذشت نجاتگر داوطلب هلال احمر استان یزد را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد /  در پیام عباس احدپور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد آمده است:

درس‌هایی در زندگی بسیاری از افراد نهفته است که می‌توان با دریافت نکات مثبت و کلیدی آن، مسیر زندگی خود را متحول ساخت و طور دیگری به ادامه زندگی نگریست. همچنین رفتن عزیزانی از بین ما به دیار ابدی و اثرات مثبت و عمیقی که در طول حیاتشان در این دیار فانی بر جای گذاشته‌اند به ما یادآوری می‌کند و راه رسیدن به سعادت را نمایان‌تر. زندگی امدادگران نیز درس‌هایی این چنین به ما می‌آموزد.

فوت نجاتگر این مجموعه که تا چندی پیش در بین تمامی انسان‌ها و در بین هیاهو و دغدغه‌های زندگی روزمره، بدون هیچگونه چشم داشتی و بصورت داوطلبانه با پوشیدن لباس امدادگری هلال احمر به نجات جان همنوعان خود می‌‏شتافت، غمی بزرگ را بر جان اینجانب، پرسنل، امدادگران و تمامی اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان قرار داد. همراهی با او چه زود گذشت و با خوبی‌هایش به خاطره‌ها سپرده شد.

درگذشت مرحوم سیدعلی ثلاثی ، از نجاتگران جمعیت هلال احمر استان یزد را به خانواده بزرگ هلال احمر، امدادگران، نجاتگران، اعضای داوطلب استان و خانواده این مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خالق متعال برای آن نجاتگر عزیز سفر کرده، طلب رحمت و مغفرت، و برای خانواده و تمامی بازماندگانشان صبری جمیل را مسئلت می‌نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا