بعد از اعتراض کارگران کارخانه های کانسرام و سیمان در خصوص حقوق معوقه خود برای پرداخت حقوق معوق این افراد اموال کارخانه های کانسرام و سیمان توقیف می شود.

حمید رضا حجازی - به گزارش خبرنگار یزد فردا در طبس: امروز چهارمین تجمع اعتراض آمیز کاگران کارخانه های کانسرام و سیمان مقابل معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس انجام شد.

در این تجمع که صبح امروز انجام شد تعداد حدودا ۲۰ کارگر خواستار حقوق عقب مانده خود بودند.
حقوق تعدادی از این کارگران نزدیک به ۹ ماه عقب افتاده است.
کمیسیون کارگری شهرستان طبس که زیر نظر شورای تامین می باشد یکشنبه هفته گذشته به اعضای هیئت مدیره این کارخانه ها یک هفته مهلت داده بود تا جهت تعیین تکلیف پرداخت حقوق معوق کارگران خود به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس مرجعه کنند که اینکار انجام نشد و دیروز این مهلت یک هفته ای نیز به پایان رسید.
شنیده ها حاکی است بعد از اتمام این مهلت یک هفته ای و عدم اقدام مدیران این کارخانه ها اموال کانسرام و سیمان جهت پرداخت حقوق معوق کارگران در آستانه توقیف است و این در حالی است که اخیرا جلسات هیئت مدیره این کارخانه ها جهت پرداخت حقوق کارگران برگزار شده است لیکن پرونده آنها در مرحله شکایت کارگران و اجرای توقیف اموال برای احقاق حق بیش از ۱۰۰ کارگر می باشد.
در دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با اصحاب رسانه در پاسخ سوالی‌ درخصوص مشکلات این کارگران وی گفته بود اگر مدیران کارخانه ها اقدام نکنند از ابزار حاکمیتی استفاده خواهیم کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا