«عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی و «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد پنج شنبه شب 16 دی ماه با «آیت‌الله محمدرضا ناصری» نمایندۀ ولی فقیه در استان و امام جمعۀ یزد دیدار و گفت‌وگو کردند.

به‌ گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه، استاندار یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استان با امام جمعۀ یزد در دفتر نمایندۀ ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کردند.
وزیر راه و شهرسازی در این دیدار با اشاره به سخنان آیت الله ناصری مبنی بر نیاز یزد به ایجاد یک مرکز فرهنگی بزرگ، بیان کرد: مهمتر از هر چیز در مراکز فرهنگی و بازارهای سنّتی، چرخۀ ارتباط انسانی است که به وجود می‌آید و این چرخۀ انسانی باید حفظ شود.
آخوندی ادامه داد: یکی از مهمترین مواردی که باید در پروژه هایی از این قبیل دیده شود، همین چرخۀ انسانی است که تشکیل دهندۀ بسیاری از مسائل از جمله اعتمادها و باورها است.
وی همچنین در ارتباط با اقدامات وزارت راه و شهرسازی به ویژه در استان یزد، گفت: آزادراه جدیدی از نطنز به انار و در مسیر استان یزد در حال احداث است که می‌تواند در زمینه فعالیت های حمل و نقل رونق زیادی ایجاد کند.
وزیر راه و شهرسازی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: استان یزد از لحاظ جادّه های بزرگراه وضعیت مناسبی دارد اما در صورت ایجاد آزادراه نطنز به انار، مشکلات موجود هم برطرف شده و وضعیت این استان بسیار بهتر می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا