سارق کیف‌ قاپ هنگام بازجویی خود را از پنجره طبقه سوم ساختمان پلیس به پایین پرت کرد و جان باخت.

به گزارش جام‌جم، ساعت 12 و 40 دقیقه پنجشنبه ماموران یکی از پایگاه‌های پلیس تهران، در تماس با بازپرس سجاد منافی‌آذر، کشیک قتل تهران از فرار مرگبار دزدی در مرکز تهران خبر دادند.

بعد از این تماس بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران بررسی صحنه جرم و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در آنجا حاضر و متوجه شدند جسد متعلق به پسری جوان است که بر اثر سقوط از طبقه سوم ساختمان، جان باخته است. با دستور بازپرس جنایی، جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد.

بازپرس منافی‌آذر برای رازگشایی از ماجرای این سقوط مرگبار به تحقیق از ماموران حاضر در محل حادثه پرداخت.

یکی از ماموران به بازپرس جنایی گفت: متهم کشته شده فردی سابقه‌دار است که در زمینه کیف‌قاپی و سرقت فعالیت داشت. او به اتهام سرقت و کیف‌ قاپی از یک زن 80 ساله تحت تعقیب پلیس بود که روز 23 آبان امسال در جریان عملیات پلیسی بازداشت شد.

متهم در بازجویی به سرقت و کیف‌قاپی از شاکی اعتراف کرده بود. با توجه به این که او سابقه‌دار بود و احتمال می‌رفت به سرقت‌های دیگری هم دست زده باشد، پیش از ظهر پنجشنبه از بازداشتگاه اداره پلیس به اتاق بازجویی که در طبقه سوم ساختمان بود، منتقل شد.

وی افزود: عقربه‌های ساعت 12 و 30 دقیقه را نشان می‌داد و ما در حال بازجویی از وی بودیم که متهم از روی صندلی بلند شد و به سمت پنجره طبقه سوم که باز بود، فرار کرد. به سمتش رفتم تا مانع‌اش شوم که ناگهان خود را به پایین انداخت. سراسیمه به خیابان آمدیم و دیدیم او بر اثر شدت جراحات جان باخته است.

همزمان با حرف‌های این مامور پلیس و همکاران وی، فیلم دوربین مداربسته اداره پلیس نیز بازبینی و معلوم شد سارق با نزدیک شدن به پنجره به پایین پریده تا فرار کند که موفق نشده و جان خود را از دست داده است.

تحقیقات در ارتباط با این پرونده ادامه دارد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا