یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :زنی که با تعریف رمز دوم برای تمامی کارت های عابر بانک شوهرش به طور مخفیانه مبلغ 150 میلیون ریال از حساب وی برداشت کرده بود توسط کارآگاهان پلیس فتا استان یزد شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:سرهنگ "حسین رضایی" رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: چندی پیش بود که فردی با در دست داشتن مرجوعه قضائی با حضور در پلیس فتا اعلام کرد که مبلغ 150 میلیون ریال از حساب های بانکی وی برداشته شده است.

رضائی ادامه داد: با توجه به دستور مقام قضائی تحقیقات لازم در این خصوص آغاز شد و ماموران پلیس فتا دریافتند که فردی با یک خط موبایل مشخص، مدت پنج ماه است از طریق در اختیار داشتن رمز دوم حساب های شاکی خرید اینترنتی انجام می دهد.

وی ضمن اشاره به انجام کار فنی و اطلاعاتی و شناسایی و دستگیری متهم خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس فتا با انجام کار اطلاعاتی و فنی توانستند شخصی را که همان همسر شاکی بود و از حساب وی به طور مخفیانه برداشت و خرید اینترنتی می­کرد دستگیر کنند.

حسین رضایی ادامه داد: متهمه در ابتدا منکر همه چیز شد اما در نهایت با قرار گرفتن در مقابل ادله محکم پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت:" مدتی است که با همسرم اختلاف پیدا کردم و به همین خاطر برای تمامی کارت های عابر بانک وی رمز دوم تعریف کردم و به صورت مخفیانه از حساب وی برداشت کرده و برای خودم خرید اینترنتی انجام می دادم.

رئیس پلیس فتا استان یزد خاطر نشان کرد: متهمه به همراه پرونده قضائی روانه دادسرا شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا