یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری عامل هتک حیثیت یک دانشجوی دکترا در شبکه اجتماعی تلگرام خبر داد.

 

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:سرگرد"سهیل خاکضور" امروز با اعلام این خبر گفت: فردی ساکن بجنورد با در دست داشتن شکوائیه ای از دادسرای عمومی و انقلاب به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشته حدود 4 سال پیش دخترم به عنوان محصل برتر برای ادامه تحصیلات عالیه(دکترا)به کشور فیلیپین سفر کرده و فردی در شبکه اجتماعی فیس بوک با دخترم ارتباط دوستی برقرار می کند و پس از وعده ازدواج و اغفال وی چند عکس شخصی از دخترم سرقت کرده و بعد از گذشت چند سال تصاویر شخصی را به صفحه شخصی تلگرام خانمم ارسال، که موجب ناراحتی شدید، اختلافات و سوء ظن در خانواده ما شده است.

وی بیان داشت: بلافاصله ماموران و کارشناسان زبده پلیس فتا وارد عمل شده و با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی و رصد شبکه های اجتماعی موبایلی برابر مستندات موجود موفق به شناسایی به موقع یک فقره حساب کاربری در شبکه اجتماعی تلگرام می شوند.

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی در ادامه افزود: مشخص شد فرد موصوف از هویت جعلی جهت ایجاد حساب کاربری در شبکه های اجتماعی استفاده کرده است لذا کارشناسان این پلیس با استفاده از مهارت ها و آموزش های داده شده موفق به شناسایی آدرس متهم که در شهر مشهد ساکن بوده، شدند.

سرگرد"خاکشور" در ادامه خاطرنشان کرد: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در منزلش دستگیر کردند که وی با دیدن مستندات در همان ابتدا لب به اعتراف گشود و کلیه اتهامات خود را در این خصوص پذیرفت.

 این مقام انتظامی گفت: متهم در اظهاراتش اذعان داشته از زمان گذشته و طی آشنایی قبلی که با شاکیه داشته است از اعتماد وی سوءاستفاده کرده و نسبت به فعال سازی دوربین وب کم سیستم شاکیه و گرفتن عکس های پنهانی از وی و از راه دور اقدام کرده است.

گفتنی است متهم به همراه پرونده و مستندات آن به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مقدس تحویل داده شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا