یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری فردی متهم به مزاحمت اینترنتی در این استان خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا : "سرهنگ علی موالی" در تشریح این خبر گفت: با شکایت فردی  مبنی بر اینکه شخص ناشناسی  با ثبت نام وی در یک سایت همسر یابی و انتشار شمار همراه وی در شبکه های اجتماعی تلفن همراه باعث ایجاد مزاحمت و سلب آسایش وی شده است پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: پلیس فتا استان با انجام یکسری اقدامات فنی و تخصصی موفق شد متهم را شناسایی کرده که در بررسی ها مشخص شد، متهم همسر سابق شاکی بوده است.

وی اظهار داشت: طی یک عملیات پلیسی متهم دستگیر و با اعتراف به بزه انتسابی بیان کرد به علت عصبانیتی که از همسر سابقم داشتم شماره تلفن وی را در شبکه های اجتماعی قرار داده و با توجه به اینکه کلیه اطلاعات فردی و هویتی او را داشتم با هویت وی در یک سایت همسر یابی نیز ثبت نام کردم.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم افزود: در ادامه متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای تکمیل مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ موالی در خاتمه به شهروندان هشدار داد: وقوع هر گونه تخطی از قانون در فضای مجازی مانند فضای حقیقی جرم تلقی شده و قابل پیگیری می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا