یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئیس پلیس فتا شرق استان تهران از دستگیری گردانندگان یک سایت با محتوای فروش کالای قاچاق ممنوعه خبر داد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا :سرهنگ "محمدی"رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ویژه شرق استان تهران در تشریح این خبر گفت:ماموران پلیس فتا شهرستان پاکدشت در پی رصد و پایش فضای مجازی، وب سایتی را با محتوای فروش کالای قاچاق ممنوعه و داروهای غیر مجازشناسایی کردند که پیگیری های لازم در خصوص شناسایی عوامل راه اندازی این سایت صورت گرفت.

وی افزود: پس از جمع آوری مستندات لازم وکسب دستورقضایی یکی از گردانندگان این وب سایت اهل و ساکن تهران رد یابی و طی شگردهای خاص پلیسی وی دستگیرشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف صریح متهم مبنی بر خرید و فروش اجناس ممنوعه و انواع داروهای غیر مجاز در پوشش شرکت حمل و نقل (پیک موتوری) گفت: تیم عملیاتی این پلیس با اخذ نیابت قضایی جهت دستگیری سایر اعضای باند به تهران بزرگ اعزام شدند.

 سرهنگ "محمدی" تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اجناس ممنوعه و داروی غیرمجاز کشف و دو تن دیگر از گردانندگان این وب سایت دستگیر شدند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی ویژه شرق استان تهران به والدین توصیه کرد ، باید نظارت مؤثر بر فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی و اینترنت داشته باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا