یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : جوان 23 ساله که با دوستش در حال شنا و شیرجه زدن داخل یک استخر با عمق 5 متر در منطقه کوهستانی "نصرآباد" از توابع شهرستان تفت استان یزد بود بر اثر بی احتیاطی و غفلت جان خود را از دست داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" فرمانده انتظامی شهرستان تفت بیان داشت: در ساعت 15 روز گذشته 23 تیرماه بود که خبر غرق شدن یک جوان 23 ساله در استخر کشاورزی نصرآباد به ماموران پلیس اعلام شد و بلافاصله عوامل گشت پاسگاه انتظامی نصرآباد در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ "عبدالحسین پوررفیعی" ادامه داد: با حضور ماموران پلیس در محل حادثه، مشخص شد جوان 23 ساله به هویت " م. ط" هنگام شیرجه زدن و شنا داخل استخر 5 متری جان خود را از دست داده است که با تلاش ماموران امدادی، جسد وی از استخر بیرون آورده شد.

وی گفت: با تحقیقات ماموران و بنا به گفته ی دوست متوفی که جوانی 24 ساله است؛ این دو جوان از لبه استخر به عمق 5 متری شیرجه زدند که وی متوجه می شود دوستش از آب بیرون نیامده است و تلاش وی برای بیرون کشاندن متوفی از استخر نیز بی فایده بوده است.

پوررفیعی یادآور شد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان، افرادی که قصد شنا و تفریح در استخر های کشاورزی را دارند به این نکته توجه داشته باشند که استخرهای کشاورزی و یا خانگی به هیچ وجه مکان مناسبی برای شنا و تفریح نیستند و چه بسا این امر ممکن است سبب بروز اتفاقات بسیار ناگوار و ناخواسته شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا