در راستای طرح هشت قدمِ دهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد، اکران فیلم "با دیگران" به عنوان اولین قدم تا جشنواره انتخاب شده است.

در راستای طرح هشت قدمِ دهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد، اکران فیلم "با دیگران" به عنوان اولین قدم تا جشنواره انتخاب شده است.

قرار است این فیلم 11 تیرماه ساعت 18 در سینما تک اکران شود. در این مراسم جلسه نقد و بررسی با حضور کارگردان انجام می گیرد و همچنین ضیافت افطاری نیز برگزار خواهد شد. گفتنی است حضور برای عموم آزاد است.

آشنایی با فیلم

با دیگران از ساخته های ناصر ضمیری است که در سال 1392 و در ژانر اجتماعی ساخته شده است. این فیلم روایت زندگی زني به نام آرزو است که به دليل سقط جنين‌هاي مکرر اميد خود را به داشتن فرزند از دست داده است و زندگي مشترک او با اميرحسين در شرايط بحراني قرار دارد... لوکیشن اصلی این فیلم مشهد است. هنگامه قاضیانی - بابک حمیدیان - حسین محجوب - لیلا زارع - حمید رضا آذرنگ - روشنک سه قلعه گی و ندا اسدی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده اند. از سایر عوامل فیلم می توان به تهیه کننده: امیر سمواتی، فیلمبردار/تصویربردار: روزبه رایگا، تدوین: محمد توکلی، موسیقی: مسعود سخاوت دوست و ... اشاره کرد.

این فیلم جایزه ی ویژه ی هیئت داوران از هفدهمین جشنواره ی بین المللی "مذهب امروز" – ایتالیا و دیپلم افتخار ویژه ی هیئت داوران برای نویسندگی و کارگردانی، از بخش بین الملل سی و دومین جشنواره ی بین المللی فیلم فجر – تهران را کسب کرده است. این فیلم همچنین بهترین فیلم از نگاه منتقدان جشنواره مومبای هند است و در بسیاری از جشنواره های معتبر بین المللی به نمایش در آمده است.

آشنایی با کارگردان

ناصر ضميري متولد ۱۳۵۶ مشهد – فعاليت سينمايي اش را سال ۷۴-۷۳ با گذارندن دوره يكساله فيلمسازی در انجمن سينماي جوانان ايران – دفتر مشهد آغاز كرد .وی اولين فيلم كوتاه خود را در سال ۱۳۷۷ با نام ‌‌" انسان سپيد " ساخت و تا كنون ۵ فيلم كوتاه ، يك مستند نيمه بلند و یک فیلم بلند سینمایی با نام "با دیگران" ساخته است. نمايش فيلم هايش در جشنواره هاي داخلی و خارجی جوايز متعددي را برايش به ارمغان آورده است. او عضو کانون کارگردانان سینمای ایران - خانه سینما است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا