فرماندار یزد تأکید کرد: شهرداری در ایام نوروز 94 زمینه انتقال بیش از پیش فرهنگ یزد و یزدی را به میهمانان فراهم آورد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، محمود شاکری شمسی به همراه معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری در آستانه عید نوروز در دیدار با معاون خدمات شهری شهرداری یزد ضمن تقدیر از تلاشهای شهرداری یزد در راستای هر چه بهتر برگزار شدن جشن های ایام الله دهه فجر افزود: خوشبختانه در دهه فجر سالجاری شاهد حضور فعال همه دستگاه ها به ویژه شهرداری یزد در اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و جشن های عید انقلاب بودیم.

فرماندار یزد همچنین از اقدامات صورت گرفته توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد در اجرای طرح سامان در خیابان امام خمینی (ره) تقدیر کرد و افزود: اجرای این طرح در گرو همراهي و همكاري همه دستگاه هاي اجرايي و مردم است و قطعاً اجرای موفق این طرح افزايش ميزان رضايتمندي شهروندان و در نهايت الگو سازي ، توسعه و گسترش آن به ساير مناطق شهر را در بر خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی عید نوروز و حجم بالای سفرهای هموطنان از اقصی نقاط کشور به یزد اظهار داشت: شرایط بسیار خوبی برای جذب گردشگر و توریست در یزد مهیا شده است و در این راستا باید از این فرصت استفاده شود وبرنامه ریزی شایسته برای میزبانی از مسافرین نوروزی انجام شود.

رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان یزد با تأکید به اینکه شهرداری در ایام نوروز 94 زمینه انتقال بیش از پیش فرهنگ یزد و یزدی را به میهمانان فراهم آورد افزود: شهرداری شرایطی را فراهم کند تا انسجام و نظم شهری بیش از پیش بر شهر حاکم باشد.

شاکری شمسی با بیان اینکه جلسات ستاد خدمات سفر ویژه نوروز 94 به صورت مستمر تا آستانه عید نوروز ادامه خواهد داشت، افزود: به لطف خدا و با همکاری و تعامل دستگاههای اجرایی در نوروز 94 شاهد خدمات بهتر و مطلوب تری به مسافران نوروزی خواهیم بود.

در این دیدار معاون خدمات شهری شهرداری یزد ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته اعلام کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته سه جشنواره‎‎ شامل جشنواره «پیشواز از بهار»، جشنواره «ساخت المان‌های نوروزی و سفره هفت سین شهری» و جشنواره «صنایع دستی و هنر آشپزی بومی» تا قبل از نوروز در شهر یزد برگزار خواهد شد و آثار برگزیده در ایام عید نوروز در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

امین مقدم همچنین خاطرنشان ساخت: محل مناسب برای استقرار ایستگاه راهنمای مسافران و همچنین توجه به مسائل مختلف اعم از ترافیک، دسترسی به امکانات رفاهی و امدادی در یک موقعیت مناسب، به عنوان یکی از وظایف اصلی ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری می باشد که برای تحقق این مهم تاکنون هماهنگی و برنامه ریزی لازم انجام شده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا