يزدفردا :در پي انتشار گفتگوي حسين سعاتمند يكي از اعضاء و نوحه خوان هيئت بزرگ فهادان يزد و درخواست كمك وي از نماينده محترم ولي فقيه در استان جهت حل مشكل و اجازه برگزاري انتخابات آزاد در محله فهادان  محمد رضا شوق الشعراء منتقد يزدي  در واكنشي به اين موضوع اينگونه تيتر زد :

صدوقی و مشکل محله و هیئت فهادان یزد
حسین سعادتمند، نوحه خوان باسابقه هیئت و محله فهادان، در مصاحبه با یزد فردا، ضمن گلایه از دستگاههای دولتی نظارت کننده، و کسانی که برای دولتی شدن هیئت ها تلاش می کنند، از اختلاف و چند دستگی در هیئت عزاداری فهادان می گوید، و برای حل اختلاف و ایجاد اتحاد دوباره، توپ را به زمین «صدوقی» انداخته و می گوید:

... بعد از خدا و آقا امام حسین (ع) تنها اميد ما به آقای صدوقی، نماينده مقام معظم رهبري در استان است، كه با درايت و مديريت ايشان، اتحاد به محله ما برگردد؛ و دستگاههاي دولتي، در حد قانون، نظارت خود را انجام دهند، و از تهديد و زور براي اداره كردن امور استفاده نکنند، و در هر صنفي، بايستي از كاردان آن استفاده شود، و رئيس هنرمندان شهر را نمي توان يك راننده بلدوزر گذاشت، كه خود نشان از عدم شناخت هنرمندان است.

و اما! آیا صدوقی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، وظایف سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را بعهده گرفته، و با میانجیگری، مشکل هیئت فهادان را حل خواهد کرد!؟

شنبه 22 دی1386 محمد رضا شوق الشعرا

منبع وبلاك توفان

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا