خبری داغ از حوزه انتخابیه میبد وتفت : سید ناصر امامی  تایید ......


یزدفردا :خبرهای انتخاباتی حوزه تفت و میبد حکایت از رد صلاحیت دو چهره مطرح این حوزه داشت .


چندی قبل خبر تایید صلاحیت دکتر اعرافی (اخوی امام جمعه میبد )منتشر شد و تنها چهره مشهور این حوزه که عدم احراز صلاحیتش باعث تعجب خیلی ها شده بود سید ناصر امامی میبدی بود که روزگاری رییس شورای اسلامی شهر میبد بود و پس از آن نیز فرماندار دولت احمدی نژاد در شهرستان خاتم .

امامی میبدی در اصولگرایی هم کمی تا قسمتی دو آتشه  و با اطمینان خاطر از خود و کارنامه اش  از پست  فرمانداری  شهرستان خاتم استعفاء داد تا با اتکا به آراء بدست آورده در انتخابات شورای شهر میبد و آشنایی خود با هنرمندان و رفقایش در شهرستان تفت بر کرسی نمایندگی بهارستان تکیه زند .

اعلام عدم تایید صلاحیتش باعث شد تا عده ای قلاب های خود را برداشته و برای گرفتن ماهی در آب کل آلود رد صلاحیتش دست بکار شوند و ماهی های خود را در  بازارهای پر مشتری شایعات  حراج نمایند .

بعضی از این ماهیگیران تا حریم خصوصی وی نیز وارد شده و قصد داشتند که از ریشه نابودش نمایند تا اینکه صبح امروز خبر ها حکایت از تایید صلاحیتش دادند .

سید ناصر امامی در واپسین دقایقی که همه او را از لیست انتخاباتی حوزه تفت و میبد خارج نموده بودند توانست تایید صلاحیت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی نهم را دریافت نماید و تایید صلاحیتش را مدیون حسن نیت اعضاء محترم شورای نگهبان دانسته که با وسواس ویژه ای پرونده وی را بازنگری کرده و فارغ از تلاش های منفی دوستان اورا برای حضور در انتخابات مجلس نهم دارای صلاحیت دانستند .

او حسن نیت و تلاش دوستان نظام برای دفاع از حقش را مهم دانسته و از همه کسانی که در این لحظات حساس او را یاری دادند سپاسگزاری نمود .

به هر حال لیست حوزه انتخابیه تفت و میبد با سید ناصر امامی میبدی منتشر خواهد شد تا مردم شریف این دو شهرستان میلشان به که افتد .

منتظر اخبار داغ انتخاباتی ما باشید

ما نیز منتظر اخبار داغ انتخاباتی شما برای انعکاس به فردائیان می مانیم


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا