داوطلبان هلال احمر ، داوطلبانی هستند که با خلوص نیت ، خودجوش و با نگاه گسترش فرهنگ اسلامی کمک به همنوع در انسجام و همکاری بی شائبه با این موسسه عام المنفعه و خیریه تلاش فعالانه دارند مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پیامی ، 5 دسامبر مصادف با 14 آذرماه روز جهانی داوطلبان را به همه تلاشگران خستگی ناپذیر در عرصه داوطلبی تبریک عرض نمود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ متن پیام عباس احدپور به شرح ذیل است:  سلام بر اندیشه توانای تو ، سلام بر دستان خلاق و سازنده ات ، سلام بر پای استوارت که تا انتهای ایستادگی ایستاده است ، تو را می ستاییم و دستان پر مهرت را می فشاریم.

5 دسامبر مصادف با 14 آذرماه روز جهانی داوطلبان را به همه تلاشگران خستگی ناپذیر در عرصه داوطلبی تبریک عرض می نماییم.

داوطلبانی که با خلوص نیت ، خودجوش و با نگاه گسترش فرهنگ اسلامی کمک به همنوع در انسجام و همکاری بی شائبه با این موسسه عام المنفعه و خیریه تلاش فعالانه دارند و عملکرد موفق جمعیت هلال احمر در عرصه های ملی و بین المللی مرهون توجهات دلسوزانه آنهاست و خالصانه کوشیده اند تا جهانیان بدانند نوعدوستی و یاری رسانی ، الفبای ادبیات اسلامی و ایرانی هموطنان ماست.

هنرمند واقعی شمایید که حلقه اتصال نیاز نیازمندان و توان توانمندان شده اید به رسم حق شناسی از زحمات همه اعضاء ، داوطلبان ، خیرین و نیکوکاران جمعیت هلال احمر تقدیر نموده ، سربلندی و سلامتی شما عزیزان را از خداوند متعال مسئلت می نمائیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا