فاطمه دانش یزدی در اولین روز کاری خود با استاندار یزد دیدار کرد.

فاطمه دانش یزدی در اولین روز کاری خود با استاندار یزد دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، جلسه ای با حضور سید محمد میرمحمدی استاندار یزد، سیدمحمدرضا سیدحسینی معاون امور عمرانی استانداری، سمیع اله حسینی مکارم معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی کشور ، سیدمحسن دلبری مدیرکل امور استانها سازمان میراث فرهنگی، آناهیتا خلج امیرحسینی و فاطمه دانش یزدی در محل استانداری یزد برگزار شد.

در این دیدار میرمحمدی استاندار یزد ضمن تبریک انتصاب شایسته فاطمه دانش یزدی به مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد عنوان کرد، امید است که با این انتخاب شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر میراث فرهنگی استان یزد باشیم.

استاندار یزد در ادامه ظرفیتها و پتانسیلهای میراث فرهنگی استان را بی همتا خواند و افزود باید با برنامریزی درست و ایجاد زیرساختهای مناسب از این پتانسیل ها به نحو شایسته بهره برد .

فاطمه دانش یزدی نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت میراث فرهنگی استان یزد آنرا گنجینه ای با ارزش دانست که از نسل های گذشته برای ما به ارمغان گذاشته شده است و حفظ و حراست و انتقال شایسته آن به نسلهای آینده را از اهم وظایف اداره کل میراث فرهنگی دانست.

شایان ذکر است: فاطمه دانش یزدی، اولین بانویی است که در دولت یازدهم به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یکی از استانهای کشور انتخاب می شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا