بازیگر مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» گفت: فردی که سکان هدایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به عبارتی دیگر جامعه فرهنگی و هنری را به دست می گیرد باید از هنر حمایت و اقتدار آن را حفظ کند.
 
اتابک نادری  با بیان اینکه انتظارات از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار است، تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارتخانه ای پر کار است و کوچکترین مسائل فرهنگی و هنری در آن بازخورد فراوان دارد.
 
وی ادامه داد: بدون حمایت مالی کلان نمی توان به شکل دلخواه رویکردهای فرهنگی وهنر را پیش برد و مشکلات را رفع کرد.
 
مدیر پیشین مجموعه تئاتر شهر اظهار کرد: احترام به جامعه هنری، استقلال در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و حفظ اقتدار این وزارتخانه از مطالبات هنرمندان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
 
نادری با بیان اینکه مسیر کاری سیدرضا صالحی امیری را به صورت کامل رصد نکرده ام، خاطر نشان کرد: مطلع هستم که او در حوزه نشر، کتاب و مطبوعات عملکرد خوبی داشته که امیدوارم در مسند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز همین روش را ادامه دهد.
 
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری یکشنبه هفته جاری در نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، سیدرضا صالحی امیری و مسعود سلطانی فر را به ترتیب به عنوان نامزدهای پیشنهادی برای وزارتخانه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد. 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا