به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ،فرماندار بافق از مجتمع گاوشيري و مجتمع آب رساني مباركه شهرستان بازدید كرد و از نزدیک در جریان فعاليت و مشكلات این دو مجتمع قرار گرفت.

فرماندار بافق در ابتدا از مجتمع گاو شيري شهرستان بازديد كرد .

مدير جهاد كشاورزي شهرستان بافق در اين بازديد با بیان این که در این مجتمع 50 هكتاري بيش از 150 واحد گاوداري در زمينه پرورش گاو شیری و توليد شير فعالیت می نماید، يادآور شد: این مجتمع بيش 3000 راس گاو شیری و مولد در اختیار دارد که سالانه بيش از 20800 تن شیر تولید می نماید.

مسئولان واحد گاو شيري اين مجتمع در مورد چگونگی پرورش و نگهداری ، تهیه آذوقه گاوهای و همچنین مسائل و مشکلات این مجتمع توضيحاتی ارائه كرد.

در ادامه برنامه، فرماندار به اتفاق همراهان از مجتمع آبرساني مباركه بازديد كرد و از روند فعاليت عمراني اين پروژه مطلع شد.

مدير آب و فاضلاب روستايي شهرستان بافق در خصوص ميزان پيشرفت و فعاليت اين پروژه گفت : مراحل احداث مخزن 2متر مكعبي ذخيره آب شروع و لوله هاي مورد نياز خط انتقال به كارگاه وارد و قرارداد عمليات لوله گذاري ، حصار كشي و برق رساني مجتمع نيز در حال انعقاد مي باشد.

جواد فلاح افزود : مبلغ قرارداد اين مجتمع اعتباري بالغ بر 21 ميليارد ريال مي باشد كه طي مدت 9 ماه انجام خواهد شد.

در این بازدیدها بخشدار مركزي ، مسئول حراست فرمانداري و روساي جهادکشاورزی و آب و فاضلاب روستايي شهرستان ، فرماندار بافق را همراهی می کردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا