جمعی از نخبگان فرهنگ و هنر و پژوهشگران مازندران از معرفی صالحی امیری توسط رئیس‌جمهور برای تصدی پست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت کردند.
 
به گزارش یزد فردا ، در نامه جمعی از پژوهشگران، جمعی از پژوهشگران، نویسندگان، هنرمندان واصحاب رسانه استان مازندران خطاب به مجمع نمایندگان مازندران آمده است: بهره جستن از تمامی ظرفیت‌های فرهنگ و هنر سرزمینی با پیشینه ایران عزیز، مستلزم بهره‌مندی از بزرگ مردانی است که در سایه‌سار فرهنگ غنی ایران اسلامی رشد کرده و تعلق‌خاطر به فرهنگ و هنر این سامان، حسن سابقه‌شان باشد.
 
اینک که رئیس‌جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی برای تصدی پست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شخصی کاردان و مدیری توانمند چون آقای دکتر صالحی امیری را برای اخذ رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است؛ بر خود فرض می‌دانیم؛ حمایت همه‌جانبه اصحاب فرهنگ و هنر استان را از حسن انتخاب ایشان اعلام داریم.
 
 سوابق دکتر صالحی امیری گواه آن است که ایشان مسیر پرفرازونشیب فرهنگ و هنر را برای رسیدن به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی با عقلانیت و اخلاق‌مداری پیوند خواهد زد. مدیری متعهد، شجاع و نوآوری که الحق فرزند خلف دیار علویان و شایسته حمایت نمایندگان دلسوز این استان است.
 
امید می‌رود بذل حمایت شما عزیزان، تأکیدی باشد بر حسن اعتماد ریاست محترم جمهور تا زمینه‌ساز بالندگی و اعتلای بیشتر فرهنگ و هنر کشور در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا