جزئیات پرونده سعید طوسی از زبان محسنی اژه ای سخن گوی قوه قضائیه نهایتا با علم قاضی حکمش صادر می‌شود؛ هر چند ممکن است حق با شاکی باشد، اما ممکن است اثبات نشود.
یزدفردا:گروه سیاسی: سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز دوم ۲ آبان‌ماه جزئیاتی از پرونده سعید طوسی را مطرح کرد.
 حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای امروز، یکشنبه دوم آبان در یکصد و سومین نشست خبری خود به جزئیاتی از پرونده مربوط به سعید طوسی پرداخت.
محسنی اژه‌ای ابتدا مباحثی در مورد اتهامات در خصوص عفت عمومی مطرح کرد و گفت: برخی اتهامات اثباتش کار مشکلی است و کسی که شکایت می‌کند به دلیل اینکه ادله و شاهد ندارد و تنها با اظهارات شاکی و تحقیقاتی که صورت می‌گیرد به نتیجه می‌رسد نهایتا با علم قاضی حکمش صادر می‌شود؛ هر چند ممکن است حق با شاکی باشد، اما ممکن است اثبات نشود.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: در رابطه با پرونده‌های مربوط به عفت عمومی قانونا و شرعا امکان ریز شدن و تحقیقات جزئی در آن وجود ندارد؛ چرا که در برخی از اتهامات منافی عفت، ضابط حق ورود ندارد و در جریان رسیدگی به پرونده، دادگاهی با چند قاضی تشکیل می‌شود و ایشان سوالاتی را در خصوص پرونده مطرح می‌کنند.

وی با بیان اینکه اصل بر علنی بودن دادگاه است، تأکید کرد: در برخی موارد که مسائل مربوط به عفت عمومی است دادگاه به صورت غیر علنی برپا می‌شود؛ چرا که در خیلی از موارد دادگاه علنی به ضرر شاکی است و افشاء آن لطمات سنگینی به خانواده شاکیان وارد می‌کند.

سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه گاه برخی موارد صدور احکام قابل افشا نیست، بلکه اشاعه فحشا است، اظهار کرد: این مسائل مباحث سیاسی و گروهی نیست مسائل مربوط به شرع، قانون و اخلاق است.

گزارش خبرگزاری ها حاکی است، حجت‌الاسلام اژه‌ای در خصوص جزئیات پرونده سعید طوسی گفت: رسیدگی به شکایتی که صورت گرفته طبق روال در حال بررسی است و هنوز مراحل رسیدگی نهائی نشده است. در مرحله اول یکی از شکات در مسئله خلاف عفت عمومی شکایتی مطرح کرد که برای این مورد قرار منع تعقیب صادر شد که این حکم قطعی شده است.

وی اظهار کرد: در مرحله دوم ادعای دیگری مطرح شد و موضوع تشویق به فساد مورد رسیدگی قرار گرفت که برای این موضوع نیز قرار منع تعقیب صادر شد، اما پس از اعتراض براساس قرائن و شواهد قرار منع تعقیب لغو و رسیدگی به پرونده ادامه پیدا کرد و در حال حاضر موضوع تشویق به فساد مراحل خود را طی می‌کند و هنوز به مراحل نهایی نرسیده است.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: علاوه بر دادسرا این پرونده به قاضی خبره و متدینی برای مشورت ارجاع داده شد که اهمالی صورت نگیرد که این قاضی مطرح کرد که اتهامات ثابت نشده، اما با این حال هنوز پرونده در حال رسیدگی است.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه ما از این دست پرونده‌ها قبلا هم داشته‌ایم، گفت: برای مثال پرونده‌ای داشتیم که یک نفر علیه بازیگر سینما به دلیل تجاوز به عنف شکایت کرده بود، اما ثابت نشد و نهایتا در حد یک ارتباط غیر شرعی ثابت شد که آن بازیگر به ۹۹ ضربه شلاق محکوم شد.

سخنگوی قوه قضائیه با تأکید بر اینکه سر و صداهای رسانه‌های بیگانه در این مورد غیر طبیعی است، گفت: بدون تردید این روزها دشمن شاکی و نیز دشمن متهم در حال سوءاستفاده هستند و ضد انقلاب در این‌باره منافع خود را دنبال می‌کند؛ چرا در این یک مورد این همه پیگیری می‌کنند. قطعاً معلوم است اهداف دیگری دارند. این پرونده به صورت طبیعی و با حساسیت بیشتر در حال پیگیری است.

 

درخواست شاکیان پرونده «سعید طوسی» از ریاست قوه قضائیه

 

شاکیان در این نامه ضمن اعلام برائت از رسانه‎های بیگانه و فضاسازی دشمنان نظام اسلامی و قرآن به ویژه در فضای مجازی و با تأکید بر اینکه پشت پرده این رفتارها صرفا ضربه زدن به ساحت قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‌اند.


خبرگزاری قران (ایکنا) امروز جمعه نوشت: براساس اعلام یک منبع آگاه، جمعی از شاکیان پرونده سعید طوسی، در حال تهیه نامه‎ای خطاب به رئیس قوه قضائیه هستند که در آن ضمن اعلام برائت از رسانه‎های معاند، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‎اند. سعید طوسی یک قاری و مدرس مشهور قرآن است.

به گزارش عصرایران، خبرگزاری قرآن (ایکنا) اضافه کرد: گفته می‎شود شاکیان در این نامه ضمن اعلام برائت از رسانه‎های بیگانه و فضاسازی دشمنان نظام اسلامی و قرآن به ویژه در فضای مجازی و با تأکید بر اینکه پشت پرده این رفتارها صرفا ضربه زدن به ساحت قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‌اند.

به نوشته ایکنا،  اتهاماتی از سوی جمعی از شاکیان علیه سعید طوسی در دستگاه قضا مطرح شده که سعید طوسی نیز با صدور بیانیه ای همه اتهامات علیه خود را رد کرد.

سعید طوسی گفته بود:" مستندات و اظهارات ارائه شده در سایت‌ها و برنامه‌ها و نمایش‌های تلویزیونی، سراسر کذب و جعلی است و به درد همان فیلم‌های سینمایی می‌خورد".

 

 

 

سعید طوسی کیست؟

 

 

 

محمد گندم‌نژاد طوسی، معروف به حاج سعید طوسی  ۴۶ساله و متولد تهران است. به نوشته شرق، او از یک‌سالگی به مشهد رفته و از پنج‌سالگی فعالیت‌های قرآنی خود را آغاز کرده است. طوسی در سال ۱۳۷۲ در مسابقات کشور سوریه رتبه اول و در سال ۱۳۷۷ در مسابقات مالزی بین ۳۶ نفر رتبه اول را کسب کرد. نفر اول مسابقات کشوری قرائت قرآن در سال ۱۳۷۹ نیز از دیگر مقام‌های قرآنی طوسی است. این قاری قرآن در سال‌های اخیر یکی از افرادی بوده که در مراسم‌هاي‌ مهمی نیز به قرائت قرآن پرداخته است. آخرین مراسم مهمی که طوسی در آن به قرائت قرآن پرداخت مراسم افتتاحیه مجلس دهم در روز هشتم خرداد بود. 


سعید طوسی اتهامات علیه خود را رد کرد

 

مستندات و اظهارات ارائه شده در سایت‌ها و برنامه‌ها و نمایش‌های تلویزیونی، سراسر کذب و جعلی است و به درد همان فیلم‌های سینمایی می‌خورد.

 

سعید طوسی اتهامات علیه خود را رد کردسعید طوسی، قاری قرآن در پی جنجال‌سازی برخی رسانه‌ها در رسانه‌های مجازی پیامی را در اختیار خبرگزاری ایکنا گذاشت.
 
به گزارش عصر ایران به نقل از ایسنا، متن منتشر شده توسط «سعید طوسی» بدین شرح است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
«إِنَّ الَّذِینَ جَاءُوا بِالْإِفْکِ عُصْبَةٌ مِنْکُمْ لَا تَحْسَبُوهُ شَرًّا لَکُمْ بَلْ هُوَ خَیْرٌ لَکُمْ لِکُلِّ امْرِئٍ مِنْهُمْ مَا اکْتَسَبَ مِنَ الْإِثْمِ وَالَّذِی تَوَلَّی کِبْرَهُ مِنْهُمْ لَهُ عَذَابٌ عَظِیمٌ»(نور/۱۱)
 
سلام و درود به روان پاک شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و امام شهیدان خمینی کبیر(ره) و با سلام و تحیت محضر ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و دوستان و یاران قرآنی. همان طور که مردم شریف، متدین و قرآن‌دوست کشور عزیزمان شاهد هستند، در ماه‌های اخیر، هجمه‌ای وسیع از طرف رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل به این جانب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت پذیرفت و آن چه باعث شد که این حقیر  پس از آن که تصمیم بر سکوت و واگذار کردن امر به احکم‌الحاکمین و علام‌الغیوب داشتم، سخن و درددلی چند را با ملت متدین و اصحاب شریف قرآن داشته باشم، آن بود که با ورود شبکه ماهواره‌ای صدای شیطان بزرگ آمریکا به این موضوع، شبکه‌ای که خود مأمور ترویج فحشا در جوامع اسلامی است و اشاعه اکاذیب و نشر اتهامات ناجوانمردانه به این حقیر و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و دایه مهربان‌تر از مادر شدن و دلسوزی‌های مزورانه آنها، ممکن است، سوالات و شبهاتی در اذهان شریف در مورد صحت و سقم این اتهامات سخیف به وجود آید که بر این جانب لازم است که به منظور جلوگیری از آلوده شدن مؤمنین به سوء‌ظن به برادرشان در این خصوص اعلام نظر کنم که بدین وسیله ضمن تقبیح و محکومیت شدید کسانی که با توسل به دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، سعی در اثبات مدعای کذب خود نمودند و مصداق این آیه شریفه شدند که «یُرِیدُونَ أَنْ یَتَحَاکَمُوا إِلَی‌الطَّاغُوتِ وَ قَدْ أُمِرُوا أَنْ یَکْفُرُوا بِهِ وَیُرِیدُ الشَّیْطَانُ أَنْ یُضِلَّهُمْ ضَلَالًا بَعِیدًا» (نسا/۶۰) اعلام می‌دارم که این جانب بحمدالله هرگز دامن به چنین گناهان و اعمال منافی عفت نیالوده‌ام و از درگاه ربوبی و به برکت آیات نورانی قرآن، عصمت و پاکی خود را تا آخر عمر طلب می‌نمایم.
 
مستندات و اظهارات ارائه شده در سایت‌ها و برنامه‌ها و نمایش‌های تلویزیونی، سراسر کذب و جعلی است و به درد همان فیلم‌های سینمایی می‌خورد.
 
این جانب تاکنون به دلیل جلوگیری از هتک آبروی جامعه قرآنی سکوت کرده‎ام اما از این پس به همین دلیل و برای حفظ حیثیت خود در جامعه قرآنی در مقابل این هتاکی ها و پرده‌دری‌ها، اقدامات قانونی خود را از طریق محاکم صالحه قضایی انجام خواهد داد و ان‌شاءالله و به فضل الهی همان طور که وعده الهی در آیات کریمه صدور این سخنان و در جریان تهمت‌زنی به اهل بیت پیامبر اکرم(ص) (قضیه افک)، خیر مؤمنان و شناخت دشمنان و منافقان در جامعه اسلامی است، از این امتحان و آزمایش الهی سربلند بیرون خواهم آمد.
 
در پایان ضمن تشکر و سپاس از ملت شریف و متدین و دوستان عزیز قرآنی که در این جریان با حمایت‌های خود موجب دلگرمی و توان تحمل این امتحان الهی شدند و عرض شرمساری به ساحت مقدس رهبر عزیز و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) که دشمن کینه‌توز چون از صلابت و اقتدار ایشان به تنگ آمده و چون منی را واسطه هتاکی به ایشان قرار داده است که صد البته ذره‌ای غبار هم از این ماجرا بر دامن نورانی ایشان نخواهد نشست و دشمن از این خیال بافی نفعی نخواهد برد، خطاب به استکبار رسانه‌ای می‌گویم، درست فهمیده‌اید که قرآن و خادمان و مروجان قرآن، بزرگ‌ترین سد و مانع در تحقق اهداف شوم و شبیخون فرهنگی شما هستند اما با چنین نمایش‌ها و خیال‌پردازی‌هایی هرگز به مقاصد پلید خود نخواهند رسید و آن چه را که شما مبلغ و نشردهنده آن باشید، مردم بصیر و فهیم ما تکذیب می‌نمایند.
 
در پایان با التجا و استمداد از درگاه ربوبی برای دفع این کید و دسیسه به ذکر روایتی از امام کاظم(ع) که  ذیل آیات شریفه اشاره شده در سوره مبارکه نور وارد شده است، تبرک جسته و برادران و خواهران ایمانی را از آلودن ذهنشان به اکاذیب و اتهامات ناجوانمردانه دشمنان قرآن و اسلام بر حذر می‌دارم که مباد بر خلاف (لاتقف ما لیس لک به علم) با صدور بیانیه‌های دو پهلو آب به آسیاب دشمن بریزند.
 

متن منتشر شده توسط «سعید طوسی»

گروه فعالیت‌های قرآنی: سعید طوسی پیامی را پیرو انتشار خبری در رسانه‌های مجازی در اختیار خبرگزاری ایکنا گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، متن این پیام بدین شرح است؛

بیانیه رسمی استاد حاج سعید طوسی در پاسخ به توطئه صدای آمریکا
بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّ الَّذِينَ جَاءُوا بِالْإِفْكِ عُصْبَةٌ مِنْكُمْ لَا تَحْسَبُوهُ شَرًّا لَكُمْ بَلْ هُوَ خَيْرٌ لَكُمْ لِكُلِّ امْرِئٍ مِنْهُمْ مَا اكْتَسَبَ مِنَ الْإِثْمِ وَالَّذِي تَوَلَّى كِبْرَهُ مِنْهُمْ لَهُ عَذَابٌ عَظِيمٌ»(نور/۱۱)
سلام و درود به روان پاک شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و امام شهیدان خمینی کبیر(ره) و با سلام و تحیت محضر ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و دوستان و یاران قرآنی، همانطور که مردم شریف، متدین و قرآن دوست کشور عزیزمان شاهد هستند، در ماه‌های اخیر، هجمه‌‌ای وسیع از طرف رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل به اینجانب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت پذیرفت و آنچه که باعث شد که این حقیر  پس از آن که تصمیم بر سکوت و واگذار کردن امر به احکم الحاکمین و علام الغیوب داشتم، سخن و درددلی چند را با ملت متدین و اصحاب شریف قرآن داشته باشم، آن بود که با ورود شبکه ماهواره‌ای صدای شیطان بزرگ آمریکا به این موضوع، شبکه‌ای که خود مأمور ترویج فحشا در جوامع اسلامی است و اشاعه اکاذیب و نشر اتهامات ناجوانمردانه به این حقیر و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و دایه مهربان‌تر از مادر شدن و دلسوزی‌های مزورانه آنها، ممکن است، سوالات و شبهاتی در اذهان شریف در مورد صحت و سقم این اتهامات سخیف به وجود آید که بر اینجانب لازم است که به منظور جلوگیری از آلوده شدن مؤمنین به سوء ظن به برادرشان در این خصوص اعلام نظر کنم که بدین وسیله ضمن تقبیح و محکومیت شدید کسانیکه با توسل به دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، سعی در اثبات مدعای کذب خود نمودند و مصداق این آیه شریفه شدند که «يُرِيدُونَ أَنْ يَتَحَاكَمُوا إِلَى الطَّاغُوتِ وَقَدْ أُمِرُوا أَنْ يَكْفُرُوا بِهِ وَيُرِيدُ الشَّيْطَانُ أَنْ يُضِلَّهُمْ ضَلَالًا بَعِيدًا»(نسا/۶۰) اعلام می‌دارم که اینجانب بحمدالله هرگز دامن به چنین گناهان و اعمال منافی عفت نیالوده‌ام و از درگاه ربوبی و به برکت آیات نورانی قرآن، عصمت و پاکی خود را تا آخر عمر طلب می‌نمایم.
مستندات و اظهارات ارائه شده در سایت‌ها و برنامه‌ها و نمایش‌های تلویزیونی، سراسر کذب و جعلی است و به درد همان فیلم های سینمایی می‌خورد.
اینجانب تاکنون به دلیل جلوگیری از هتک آبروی جامعه قرآنی سکوت کرده‎ام، اما از این پس به همین دلیل و برای حفظ حیثیت خود در جامعه قرآنی در مقابل این هتاکی ها و پرده دری‌ها، اقدامات قانونی خود را از طریق محاکم صالحه قضایی انجام خواهد داد و ان شا الله و به فضل الهی همانطور که وعده الهی در آیات کریمه صدور این سخنان و در جریان تهمت زنی به اهل بیت پیامبر اکرم(ص)(قضیه افک)، خیر مؤمنان و شناخت دشمنان و منافقان در جامعه اسلامی است، از این امتحان و آزمایش الهی سربلند بیرون خواهم آمد.
در پایان ضمن تشکر و سپاس از ملت شریف و متدین و دوستان عزیز قرآنی که در این جریان با حمایت های خود موجب دلگرمی و توان تحمل این امتحان الهی شدند و عرض شرمساری به ساحت مقدس رهبر عزیز و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) که دشمن کینه توز چون از صلابت و اقتدار ایشان به تنگ آمده و چون منی را واسطه هتاکی به ایشان قرار داده است که صد البته ذره ای غبار هم از این ماجرا بر دامن نورانی ایشان نخواهد نشست و دشمن از این خیال بافی نفعی نخواهد برد، خطاب به استکبار رسانه ای می ‌گویم؛ درست فهمیده اید که قرآن و خادمان و مروجان قرآن، بزرگترین سد و مانع در تحقق اهداف شوم و شبیخون فرهنگی شما هستند، اما با چنین نمایش‌ها و خیال‌پردازی‌هایی هرگز به مقاصد پلید خود نخواهند رسید و آنچه را که شما مبلغ و نشردهنده آن باشید، مردم بصیر و فهیم ما تکذیب می‌نمایند.
در پایان با التجا و استمداد از درگاه ربوبی برای دفع این کید و دسیسه به ذکر روایتی از امام کاظم(ع) که  ذیل آیات شریفه اشاره شده در سوره مبارکه نور وارد شده است تبرک جسته و از برادران و خواهران ایمانی را از آلودن ذهنشان به اکاذیب و اتهامات ناجوانمردانه دشمنان قرآن و اسلام برحذر می‌دارم که مباد بر خلاف (لاتقف ما لیس لک به علم) با صدور بیانیه های دو پهلو آب به آسیاب دشمن بریزد.

خادم‌القرآن عباس سلیمی:
گروه فعالیت‌های قرآنی: خادم القرآن عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی و قاری بین‌المللی در پیامی چنین نوشت که دشمنان قرآن برای بدنام کردن قرآن، این میراث بزرگ آسمانی با تمام قوای اهریمنی خود به صحنه آمده و شمشیر را از رو بسته‌اند، ناگزیر از آن شدم تا با زبان خود آنان، شمه‌ای را بازگو نمایم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، متن این پیام بدین شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحيم
در روزهایی که بازار افشاگری‌های اخلاقی در رقابت های انتخاباتی آمریکا داغ است و مردم دنیا هر روز منتظر شنیدن یک فساد اخلاقی جدید در مناظرات انتخاباتی و یا رسانه‌های کشورشان از نامزدهای فاسد ریاست جمهوری آن کشور هستند، تلویزیون صدای آمریکا برنامه یک ساعته خود را به طرح موضوع پرونده قضایی یک قاری ایرانی اختصاص داد، آن هم با حضور یک مجری بدنام که  نامش مدت‌ها به دلیل تعرض به یک مجری تازه‌کار به تیتر اخبار رسانه‌ها مبدل شده است!
حال که دشمنان قرآن برای بدنام کردن قرآن، این میراث بزرگ آسمانی با تمام قوای اهریمنی خود به صحنه آمده و شمشیر را از رو بسته‌اند ناگزیر از آن شدم تا با زبان خود آنان، شمه‌ای را بازگو نمایم و آن هم اینکه مجری این برنامه که در پرونده اخلاقی تجاوز به یک گوینده بنام «الهام ستاکی» در محیط کار از سوی دیگر همکاران خود به عنوان مجری فاسدالاخلاق در فضای مجازی مشهور است، ضمن برشمردن اتهاماتی برای یک قاری ایرانی بنا را از ابتدای گزارش خود به سیاه نمایی و تخریب جامعه قرآنی، شاکله جلسات قرآن و نیز انتصاب قاری ایرانی به ارکان کشور و مسئولان نظام قرار داده و در جملات مکرر، همه را آماج توهین و اهانت و انتقام جویی قرار داد.
در لابلای پیام‌های میان سطری و ارائه گزارش جمع‌آوری شده توسط شاکی پرونده، تصاویر و سخنان مجری برنامه، تماماً حول محور حمله و انتقام‌جویی از مسئولان کشور  دور میزد، او با بهره‌گیری از هجو و تمسخر و استهزاء و طرح بهانه حضور و تلاوت این قاری (که اکنون صرفا در جایگاه متهم نشسته است) در یک جلسه رسمی با حضور مسئولان کشوری و لشگری، جلساتی که امثال آن بارها و بارها در هفته‌ها و ماه‌ها برگزار می‌شود و قاریان ممتاز کشور در آن حضور می‌یابند، اقدام به فضاسازی نموده است.
روال جاری این برنامه یک ساعته شبکه تلویزیونی صدای آمریکا که با بودجه ۷۵ میلیون دلاری سنای این کشور به فعالیت می‌پردازد، نشان داده که ماموریت این برنامه تلویزیونی یک ساعته  عموما با هدف ترور شخصیت‌ها و مسئولان و چهره‌های مختلف ایرانی با بهره‌گیری از عملیات روانی و تخریب باورهای دینی و اهانت به مردم ایران و مقابله با نظام اسلامی، تعریف و طراحی شده است.
در لفاظی‌های مکرر، این مجری که توسط همکارانش به عنوان مجری فاسد لقب گرفته است، به طور سلسله‌وار، شاگردان قرآن، نخبگان قرآنی، نوجوانان علاقه‌مند به قرآن در ایران را مورد اهانت و افترا قرار می‌دهد تا برنامه مرحله به مرحله، به پیش رفته و اسنادی را که ادعا می‌شود از پرونده قاری ایرانی به دست رسیده، برملا شود.
در این میان‌بُر شبکه ضد انقلابی که بازتاب‌دهنده صدای دشمن است، هیچ جای تعجب نیست که اتهام بزند و تخریب کند و قاری ایرانی را به نظام و دیانت مردم ایران پیوند دهد تا همه را در این تنور آتشین اتهام یکجا بسوزاند که عداوت این شبکه و حامیانش برای هر ایرانی غیرتمندی آشکار است.
خوب است بدانیم که این شبکه تلویزیونی به اقرار کارمندان سابق آن، در واقع صدای آمریکا را تبدیل به صدای بهائیان نموده است، کادر فعال کنونی صدای آمریکا یا اساساً بهائی‌اند و یا مجبور به پذیرش بهائیت شدند که افرادی مانند رویا ملکی، سامان اربابی و نگار مرتضوی از این قبیل هستند که عداوت و دشمنی آنان با مردم ایران و با اسلام و تشیع یک عداوت ریشه ای و دیرینه است.
اگرچه تاکنون از این شبکه خبری از هیچ کدام از موفقیت ها و رویدادهایی مثبت و ارزنده جامعه دینی و قرآنی مطلبی منتشر نشده و اینجا هوس گرفتن ماهی از آب گل آلود، این رسانه را به معرکه پرونده یک قاری ایرانی کشانده است و اگرچه همه افراد مانند من از همه اقشار، اعم از جامعه هنری و جامعه علمی و فرهنگی و دینی در معرض احتمال خطا و اشتباه و گناه و حتی جرم هستند و دایره اتهام و تهمت، مخصوصاً در غیاب اشخاص! نیز همیشه گسترده است، اما بهره‌گیری از یک پرونده به سرانجام نرسیده، مساله ای است که این روزها به حربه‌ای در دستان ناپاک دشمنان دین و انقلاب مبدل شده است.
سیر مرحله نقل و انتشار خبر در شبکه‌های اجتماعی و در پی آن عبور از مرحله شوک خبری به تبدیل سوژه التهاب انگیز و سپس به سوژه لطیفه و مطالب هجو گونه و تهیه کاریکاتور و جوک و... پروژه‌ای است که اکنون توسط دشمنان در رسانه ها و کانال‌های متعدد در شبکه‌های اجتماعی در حال صورت گرفتن است و گویی برخی به دنبال تمام تسویه‌حساب‌های خود با مجموعه اسلام و قرآن و انقلاب هستند! بدون اینکه برخی رسانه‌های داخل کشور به آن توجهی داشته باشند  
تلاش مغرضان با تولید متن، فایل‌های صوتی و فیلم و عکس و حتی تهیه محتوا در قالب لطیفه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی و گروه‌ها به راحتی دست به دست می‌شوند و عموما مشخص است.
با یک ادبیات و در یک فرایند ثابت تولید شده اند و در این روند در حال تمدید تاریخ انقضای پیام و در حقیقت ثبت و به یادماندنی کردن موضوع در اذهان جامعه هدف آنان شده است.
هوشیار باشیم در این میانه باید تلاش کنیم مبادا  بر دامن قرآن و جلسات قرآن و نیز نظام مبتنی بر قرآن گرد اهانت بنشیند که  این خواست دشمن است و قصد دارد با استفاده از این موج ایجاد شده به انتقام گیری بپردازد.
منظور من از طرح این مطالب، صد البته نادیده گرفتن ضرورت تحقق عدالت و لزوم رسیدگی عادلانه در مراجع صالح قضایی نیست و این امر کاملاً بدیهی است که قوه قضاییه کشور در راستای عمل به وظائف ذاتی و قانونی خود هر متخلفی را باید مورد بازخواست قرار داده و بر اساس موازین شرعی و قانونی، وفق آئین دادرسی کیفری به فصل موضوع پرداخته و حکم مورد رضای خدا را صادر نماید ،  و این شرائط فعلی نیز یکی از تبعات سوء ناشی از اطاله دادرسی است .
پس تاکید میکنم رسیدگی قانونی به هر اتهامی، وظیفه مسلّم محاکم و در عین حال ، حق آشکار شکات و دادخواهان است، بلکه منظور من این است که در جریان هیجانات و التهابات اجتماعی  خصوصاً زمانیکه این امر از سوی یک دشمن آشکار  مدیریت می‌شود ما و بویژه اهالی و اصحاب قرآن باید با هوشیاری کامل، مسائل را رصد نموده و سخن و عملی از ما سر نرند که موجب تقویت تریبون دشمن و تولید سوژه برای او شود! و اگر برخی از قرآنیان گرانقدر نسبت به پاره‌ای سیاستگراریها و یا زیاده‌طلبی برخی از مدعیان و عدم توجه به نیروها و استعدادهای قرآنی، گلایه‌های بحق دارند، این نقد بجا نباید با حیثیت قرآن و وجاهت عمومی جامعه قرآنی تداخل پیدا کند.
مگر نه اینکه فرمان خدا در قرآن کریم مبنی بر(و لا تقف ما ليس لک به علم) به ما تکلیف می‌کند که نسبت به اموری که از آنها علم و آگاهی کامل نداریم، اظهار نطر و قضاوت نکنیم؟! و مگر نه اینکه فرمان الهی(فاحکم بین الناس بالحق) قضاوت بحق را به ما تکلیف می‌کند؟!   
لذا از مردم شریف و رشید ایران اسلامی بویژه جامعه پرافتخار قرآنی انتظار می‌رود با هوشیاری و فراست و پرهیز از قضاوت عجولانه و یا تحلیل های مختلف، ضمن فصل الخطاب دانستن رای مرجع قانونی، بدون اعتماد به دشمنان فاسد و فاسق بنگاه سخن پراکنی آمریکا، حفظ حرمت دین و مکتب و قرآن و نظام و رهبری را پاس دارند.

یادداشت وارده/

واکنش معاون قرآنی وزیر ارشاد در خصوص انتشار خبری در رسانه‌های مجازی

گروه فعالیت‌های قرآنی: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد با انتشار یادداشتی از مردم شریف درخواست کرد تا در مواجهه با این گونه حوادث و شایعات؛ ضمن خودداری از انتشار، اجازه ندهند نسبت به مقدسات به ویژه قرآن کریم و خادمان قرآن سوء برداشتی پیش آید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد با انتشار یادداشتی از مردم شریف درخواست کرد در مواجهه با این گونه حوادث و شایعه‌ها؛ ضمن خودداری از انتشار، اجازه ندهند نسبت به مقدسات به ویژه قرآن کریم و خادمان قرآن سوء برداشتی پیش آید. متن یادداشت معاونت قرآن و عترت به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

«یا نِساءَ النَّبِیِّ لَسْتُنَّ کَأَحَدٍ مِنَ النِّساءِ إِنِ اتَّقَیْتُنَّ فَلا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَیَطْمَعَ الَّذِی فِی قَلْبِهِ مَرَضٌ» احزاب ۳۲

متأسفانه خبر ناگواری در رسانه­‌های مجازی منتشر شد که افراد متدین بویژه جامعه قرآنیان را متأثر نمود. صرف نظر از ماهیت موضوع و وقوع یا عدم وقوع جرم که کاملاً به حوزه قضایی مربوط است انتشار آن مصداق اشاعه فحشاء می­‌باشد.

دشمن عملکردهای غلط را مستمسکی قرار می‌­دهد تا به نوعی تقدس‌زدایی کند. کارنامه درخشان جامعه قرآنی و نیروهای انقلاب با خطای یک یا چند نفر از بین نمی‌­رود. ضمن تقبیح انتشار اسرار مردم از ریاست محترم قوه قضائیه تقاضا می­‌کنم دستور فرمایند رسیدگی به این پرونده در اولویت قرار گرفته و بر اساس دستور العمل قرآنی در صورت تخلف از سوی هر کسی بویژه افرادی که انتظار می­‌رود تربیت قرآنی شده باشند حکم صادر و اجرایی شود. از شاکیان محترم تقاضا می‌­کنم که با صبوری و متانت در احقاق حق تلاش نمایند. از مردم شریف انتظار می‌­رود در این گونه حوادث ضمن خودداری از انتشار، اجازه ندهند نسبت به مقدسات بویژه قرآن کریم و خادمان قرآن سوء برداشتی پیش آید.

لازم به ذکر است اصرار به عدم اشاعه فحشاء برای همه افراد و اقشار باید لحاظ گردد. هر گناهکار و مجرمی در ازای جرمی که مرتکب می­‌شود باید کیفر و عقوبت داشته باشد و انتشار عکس، پرونده و تخلف مجرمین، خود جرم دیگری است که نابخشودنی است.

در پایان باور دارم که بعضی اقشار نظیر روحانیون، انقلابیون، متدینین و بویژه قاریان قرآن و مداحان در جایگاه ویژه­ای قرار دارند که خطای آنان ناخودآگاه باورهای دینی مردم را تضعیف می­‌نماید و برای همین آیه شریفه ۳۰ احزاب می‌­فرماید:

«یا نساء النبی من یأت منکن بفاحشه مبیّنه یضاعف لها العذاب ضعفین»

ای همسران پیامبر در صورتی که هر یک از شما گناه آشکار و فاحشی مرتکب شود (به دلیل آثاری که در جامعه می­‌گذارد) عذابش دو چندان خواهد بود.

 

منبع: ایسنا


درخواست شاکیان پرونده «سعید طوسی» از ریاست قوه قضائیه

جهت اصلاع کافی است سری به سرج سعید طوسی در خبرگزاری قرانی بزنید و بیش از پیش به اهمیت شکایت قاریان نوجوان قرآنی از سعید طوسی پی برد و قطعا پس از انتشار خبرهای غیر رسمی در این رابطه تمامی مومنین خواستاررسیدگی به موضوع و همچنین برخورد قاطع با فردی در این رده قرانی شدند تا هیچ کس نتواند از قران در جهت منافع شیطانی استفاده کند و در صورت کذب بودن نیز از ایشان دفاع شود که با مطرح شدن موضوع توسط قوه قضاییه دل مومنین آرام گرفت .

راز صوتی قاریان ممتاز کشور

کد خبر: ۳۵۳۶۵۰۴   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۷/۱۸



 

کد خبر: ۳۵۳۶۳۳۲   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۷/۱۷



 

کد خبر: ۳۵۳۵۲۱۵   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۷/۱۲



در پنجمین سالگرد تشکیل کرسی‌های تلاوت اذانگاهی مطرح شد؛

 

 

کد خبر: ۳۵۳۵۱۷۵   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۷/۱۲



 

کد خبر: ۳۵۳۴۹۷۸   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۷/۱۲



 

کد خبر: ۳۵۳۴۴۰۱   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۷/۱۰



 

کد خبر: ۳۵۳۴۱۹۳   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۷/۰۹



با حضور قاریان بین‌المللی:

 

 

کد خبر: ۳۵۳۲۲۱۷   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۷/۰۲



 

کد خبر: ۳۵۳۱۹۱۵   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۳۱



 

کد خبر: ۳۵۳۱۸۹۷   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۳۱



 

کد خبر: ۳۵۳۱۶۱۵   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۲۹



 

کد خبر: ۳۵۳۱۴۲۰   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۳۱



 

کد خبر: ۳۵۳۱۰۲۱   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۲۸



با سخنرانی آیت‌الله موسوی جزایری:

 

 

کد خبر: ۳۵۳۰۶۵۰   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۲۷



با حضور سعید طوسی؛

 

 

کد خبر: ۳۵۳۰۱۶۹   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۲۴



 

کد خبر: ۳۵۲۹۴۹۹   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۲۲



کانال‌گردی/

 

 

کد خبر: ۳۵۲۹۳۱۷   تاریخ انتشار:

ه همت مؤسسه سرای ذکر اردبیل؛

 

کد خبر: ۳۵۲۹۲۰۷   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۲۰



 

کد خبر: ۳۵۲۹۰۴۶   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۲۰



 

کد خبر: ۳۵۲۸۷۳۰   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۱۸



از سوی مؤسسه سرای ذکر؛

 

 

کد خبر: ۳۵۲۸۶۲۰   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۱۷



حاجی‌صادقی بیان کرد:

 

 

کد خبر: ۳۵۲۸۵۶۴   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۱۷



 

کد خبر: ۳۵۲۸۲۶۳   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۱۶



کانال‌گردی/

 

 

کد خبر: ۳۵۲۷۷۳۴   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۱۴



 

کد خبر: ۳۵۲۷۵۵۷   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۱۴



 

کد خبر: ۳۵۲۷۳۵۸   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۱۳



شب گذشته در مسجد شهدای تهران؛

 

 

کد خبر: ۳۵۲۷۱۱۷   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۱۲



 

کد خبر: ۳۵۲۶۷۲۵   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۱۰



 

کد خبر: ۳۵۲۶۱۴۵   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۰۸



 

کد خبر: ۳۵۲۵۷۳۴   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۰۶



 

کد خبر: ۳۵۲۵۶۴۲   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۰۶



 

کد خبر: ۳۵۲۵۶۳۰   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۰۶



 

کد خبر: ۳۵۲۵۴۶۱   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۰۶

و حدود 1800 خبر مرتبط  در رابطه با جناب سعید طوسی ....

ایکنا گزارش می‌دهد؛

 

 

کد خبر: ۳۵۲۵۲۶۹   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۰۳



 

کد خبر: ۳۵۲۵۲۴۹   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۰۳



 

کد خبر: ۳۵۲۴۶۷۴   تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۰۱



کد خبر: ۳۵۲۴۶۶۵   تاریخ انتشار:


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا