معاون وزیر تعاون و رییس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور بيان داشت: نخبگان مهارتی شاخص ترین منابع انسانی در مسیر تعالی بخشی به کار می باشند.

معاون وزیر تعاون و رییس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور بيان داشت: نخبگان مهارتی شاخص ترین منابع انسانی در مسیر تعالی بخشی به کار می باشند.

     به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، در مراسم افتتاحیه هفدهمین مسابقات ملی مهارت كه در تاريخ 01-08-95 با حضور دکتر علی ربیعی وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي، نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ،منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون،قرائتی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،طحایی استاندار البرز و ديگر مسؤولان كشوري و ميهمانان داخلي و خارجي برگزار شد، محمد امین سازگارنژاد، معاون وزير و رييس اين سازمان ضمن خوش آمدگویی به حاضران و رقابت کنندگان بیان داشت: امیدوارم که این مسابقات در مسیر پیشرفت و تعالی کشور تأثیرگذار بوده و بر اقتصاد و تمام عرصه های توسعه نقش مؤثری داشته باشند.

وی در ادامه بیان داشت: کارشناسان و کارآموزان مهارتی شاخص ترین منابع انسانی در مسیر تعالی بخشی به کار، تلاش و کوشش می باشند و مهارت گوهری ماندگار و سرمایه گذاری تجدیدپذیر می باشد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: نگاه برنامه ریزی کشور نسبت به مهارت آموزی باید هوشمندانه باشد.

وی افزود: برگزاری مسابقات ملی مهارت فرصتی است که قدرت مهارت ملی را بازنمایی می کند و امکان حضور  و درخشش در عرصه های بین المللی را برای جوانان فراهم می سازد.

سازگارنژاد بيان داشت: این مسابقات دفاع از حیثیت علمی، کاری و تلاش جوانان کشورمان می باشد و اميدواريم كه مدال آوران و برگزیدگان نهایی با حضور در مسابقات جهانی مهارت 2017 -ابوظبی سرافرازی و سربلندی ملت عزیزمان را نمایندگی خواهند کرد.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان این که در سایر حوزه ها از جمله عرصه های علمی، فرهنگی، ورزشی، هنری، صدا و سیما و افکار عمومی توجه کافی داشته اند، افزود: عنصر ذی قیمت و گوهر بی مانند مهارت در جامعه ما مغفول مانده و از جایگاه مناسب برخوردار نمی باشد.

سازگارنژاد بيان داشت: مهارت در میان خانواده ها، جامعه، دولت مردان و مسوولان نیازمند توجه بیشتر است.

وی اظهار امیدواری کرد که با تلاش کارشناسان و کارآموزان این دوره از مسابقات ملی مهارت شاهد ارتقای مهارت ها وتوانمندی های رقابت کنندگان و حضور  سرافرازانه در مسابقات جهانی مهارت 2017 باشیم.

رییس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور ضمن تقدیر از تمامی عوامل اجرایی، کارشناسان، داوران و رقابت کنندگان هفدهمين مسابقات ملي مهارت تأکید کرد: مهم ترین موضوع در مسابقات ملی مهارت انجام رقابتی سالم و سازنده است و امیدواریم که صفحه ای زرین در عرصه مهارت آموزی افزوده شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا