فرماندار تفت در دیدار با معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان یزد و نماینده مرکز آمار ایران از آمادگی کامل شهرستان تفت برای اجرای مرحله حضوری سرشماری 95 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در حاشیه این نشست با قدردانی از خدمات و تلاشهای متولیان امر آمار و اطلاعات استان یزد در برگزاری موفقیت آمیز مرحله اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 گفت: مشارکت بیش از 57 درصدی مردم استان یزد در سرشماری به روش اینترنتی، نشان از برنامه ریزی درست و تلاش شبانه روزی اعضای ستاد سرشماری استان یزد است که حقیقتا شایسته تقدیر است.

فرماندار تفت با تجلیل از درک عمیق و  بالای مردم استان یزد در مشارکت به روش اینترنتی در سرشماری سال 95 ، به مشارکت اینترنتی 89 درصدی مردم شهرستان تفت در این سرشماری اشاره کرد و افزود: مردم عزیز شهرستان تفت با حضور و مشارکت خوب و شایسته خود توانستند رتبه دوم را در مشارکت اینترنتی در میان شهرستانهای استان به خود اختصاص دهند و بار دیگر ثابت کنند که در اجرای طرح های مهم و ملی همواره یاریگر خدمتگزاران خود خواهند بود.

زارع با اشاره به آغاز مرحله حضوری سرشماری، خواستار همکاری مردم شریف با ماموران سرشماری شد و گفت: مردم شریف شهرستان تفت همگام باسایر مردم میهن عزیز اسلامی در این مرحله از اجرای طرح سرشماری نیز نهایت همکاری و همراهی را با ماموران سرشماری داشته باشند به نحوی که افراد شرکت کننده در سرشماری به روش اینترنتی از طریق ارائه کدهای دوازده رقمی دریافتی به ماموران، مشارکت خود در این سرشماری را تکمیل نمایند.

وی افزود: افرادی که به هر دلیل تاکنون نتوانسته اند در این سرشماری به روش اینترنتی شرکت نمایند می توانند با ارائه اطلاعات خود به ماموران در مراجعه حضوری، در این سرشماری مشارکت نموده و مسئولان را برای دستیابی به آمار متقن و موثر یاری کرده و وظیفه و مسئولیت ملی خود را به انجام رسانند.    

فرماندار تفت بر آمادگی ستادسرشماری شهرستان تفت برای اجرای موفقیت آمیز این مرحله از سرشماری تاکید کرد و اظهار داشت: شهرستان تفت به واسطه برخورداری از روستاهای متعدد، در این مرحله نیز وظیفه خطیری بر عهده دارد و ماموران ستاد سرشماری شهرستان با کسب آموزشها و آمادگی های لازم، آماده ارائه خدمت در این رابطه هستند.

یادآور می شود معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه یزد و قائم مقام اجرای سرشماری استان نیز در این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه ریزی های ستاد استان برای برگزاری موفقیت آمیز مرحله سرشماری حضوری پرداخت.

"حمید فخرالدین" همچنین به همراه ناظر مرکز آمار ایران در سفر به شهرستان تفت از مراحل جمع آوری اطلاعات ماموران سرشماری در بخش های مختلف بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند کار آنان قرار گرفت و دستورات لازم را برای حل برخی مسائل و مشکلات موجود در جهت تسهیل و تسریع امور صادر کرد. 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا