یزد - ایرنا - امام جمعه موقت یزد با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر جمعی از دانشجویان و استعدادهای برتر علمی کشور گفت: ایشان همواره بر دشمن شناسی تاکید دارند و قرآن کریم، بهترین منبع برای شناخت دشمن است.

 ه گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدجواد آیت اللهی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یزد با تاکید بر اینکه باید اهداف و برنامه های دشمن را بشناسیم افزود: قرآن کریم درس عملی زندگی به ما می دهد و دشمن را به خوبی معرفی می کند.
وی با بیان اینکه طبق آیات قرآن کریم، دشمنان چهار آرزو برای مسلمانان دارند ادامه داد: دشمنان در آرزوی کافر شدن، گمراهی، رنج و سختی و غافل شدن مسلمانان از قدرت خود هستند و در این راستا همه تلاش خود را به کار می گیرد.
وی از آمریکا و رژیم صهیونیستی بعنوان دشمنان همیشگی ایران و اسلام نام برد و اضافه کرد: تحریم های کشورمان با توجه به آرزوی در رنج و سختی بودن مسلمان توسط دشمنان صورت گرفته اما با عزت و جوانان غرورآفرین کشورمان در مقابلشان می ایستیم و آنها را نابود را خواهیم کرد.
امام جمعه موقت یزد همچنین گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر جمعی نخبنگان علمی، این قشر را هدیه های نفیس الهی برای کشور دانستند و بر سرعت پیشرفت علمی و خودباوری در کشورمان تاکید کردند که باید به این موضوع نیز توجه ویژه ای داشته باشیم.
حجت الاسلام آیت اللهی همچنین با تسلیت ایام محرم و شهادت امام زین العابدین (ع)، فقر، بیماری و مرض قلب (گناه و معصیت) را از مهمترین مرض های موجود برای انسانها عنوان کرد و افزود: مرض گناه و معصیت همواره و حتی پس از مرگ نیز در وجود انسان خواهد بود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا