انجام فعالیت های گوناگون فرهنگی، هنری، ورزشی، تفریحی و فضاسازی شهری از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یزد و نمایندگان هیأت های مذهبی و مجموعه های فرهنگی استان را بر آن داشت تا با حضور در دفتر شهردار یزد، مراتب تقدیر و تشکر خود را ابراز نمایند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری یزد دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یزد و نمایندگان هیأتهای مذهبی و مجموعه های فرهنگی استان با حضور در دفتر شهردار یزد از انجام فعالیت های مؤثر در زمینه اجرای برنامه های گوناگون فرهنگی، هنری، ورزشی، تفریحی و فضاسازی شهری که از سوی شهرداری یزد و سازمان فرهنگی ورزشی شکل گرفته تشکر و قدردانی نمودند.

در این دیدار مطرح شد که فعالیت های انجام شده از سوی شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی موجب ایجاد فضای سالم و فرهنگی شده که همواره رضایت نسبی عموم مردم و مجموعه های فرهنگی را در پی داشته است.

شرکت کنندگان در این جلسه که با اهداء لوحی مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نمودند، استقبال گسترده مردم محلات مختلف، از برنامه های این سازمان را نشان دهنده تلاش مؤثر و مستمر در راستای جلب رضایت مردم دانستند که ضمن شناسایی ظرفیت های فرهنگی ورزشی محلات، موجب افزایش نشاط اجتماعی شهروندان را فراهم آورده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا