ذیحسابان جدید پنج دستگاه اجرایی استان یزد روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور مسئولان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد و مدیران این دستگاهها معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، این دستگاهها شامل راه و شهرسازی، اوقاف و امور خیریه ، شرکت برق منطقه ای، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می باشند که به ترتیب عبدالرضا شفیعی، محمد شریفی، علی اکبر صائبی، سید حسین هاشمی و علیرضا عالمی عهده دار مسئولیت ذیحسابی آنها شدند.

نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این مراسم تعامل و همکاری میان این اداره کل و دستگاههای اجرایی استان برای اجرای سیاست های پولی و مالی دولت را خوب توصیف کرد و ذیحسابان استان را افرادی متخصص، سخت کوش و با تجربه دانست.

" علی نمازی " سیاست های وزارت اقتصاد در جابجایی ذیحسابان را یادآور شد و گفت: ذیحسابان دستگاههای اجرایی جدای از اینکه افرادی خبره در زمینه های مالی هستند؛ مشاوران امین برای مدیران این دستگاهها نیز محسوب می شوند و  نقش خود را به خوبی ایفاء می کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری خوبی که بین مسئولان استان وجود دارد بتوانیم اهداف و سیاست های دولت به خصوص در بحث های اقتصادی، سرمایه گذاری و مالی را بهتر دنبال کنیم.

معاون نظارت مالی اداره امور اقتصادی و دارایی یزد هم در این مراسم تحولات صورت گرفته در بخش مالی استان طی دو سال گذشته را یادآور شد و  مجموعه مدیریت مالی استان را دارای افرادی با تجربه دانست.

" سعید نورایمانی  " با بیان اینکه نقطه نظرات و پیشنهادات ذیحسابان در بحث های مالی به نفع دستگاه است؛ خواستار همکاری بیشتر مدیران با ذیحسابان شد.

مدیران و مسئولان دستگاههای یاد شده نیز در این مراسم با قدردانی از تعامل خوب اداره کل امور اقتصادی و دارایی، کمبود ها و نیازهای مالی دستگاه خود را یادآور و خواستار تقویت اعتبارات لازم برای اجرای طرح های جاری و عمرانی بخش های راه، میراث فرهنگی، برق رسانی، اوقاف و امور خیریه و تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شدند.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات ذیحسابان قبلی این دستگاهها  تجلیل شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا