همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان ،مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد با حضوردر منزل تعدادی از پیشکسوتان عرصه مهارت و همکاران بازنشسته اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با آنان دیدار و گفتگو کرد.

     همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان ،مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد با حضوردر منزل تعدادی از پیشکسوتان عرصه مهارت و همکاران بازنشسته اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با آنان دیدار و گفتگو کرد.  

       به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد:همزمان با روز خانواده و در راستای تکریم بازنشتگان عرصه مهارت"علی آقا افضلی"مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان به همراه معاونین اداره کل و رییس امور عمومی و مسئول رفاه اداره کل به منظور تکریم بازنشستگان در منازل آقایان "رضا غلامی"،"عباس فخارزاده"،"غلامرضا کمالیان"و"سرکارخانم فاطمه تهرانی" از همکاران بازنشسته اداره کل حضور و ضمن گفتگو با آنان از خدمات صادقانه این چهار تن تقدیر کرد.

در این دیدار علی آقا افضلی بازنشستگی را افتخاری مهم در دوره زندگی هر فرد دانسته و افزود:بازنشستگان منبعی از تجارب ارزشمند و خاطرات تلخ و شیرین گذشته هستند.

وی دوران بازنشستگی را آغاز مرحله ای جدید در زندگی فرد برشمرد و بیان داشت: بازنشستگان می توانند با فراغت از مسئولیت های محدودکننده ،برنامه ریزی برای انجام کارهای جدید و انجام طرح هایی که پیش از بازنشستگی فرصت آن نبود ،جامه عمل بپوشانند. وی در ادامه خواستار بیان مشکلات و طرح خاطراتی از دوران خدمت آنها شد.

"عباس فخارزاده " ،همکار بازنشسته اداره کل و ایثارگر دوران دفاع مقدس با بیان شرایط و سختی های دوران دفاع مقدس از ایفای نقش کوچکی در ارائه خدمات به مردم در دوران خدمت دراداره کل آموزش فنی وحرفه ای ابراز رضایت کرد و افزود : علی رغم تمام سختی هایی که در کار با آن روبرو بودم ولی مانع از ادامه فعالیت من نشد وبه این شغل شریف افتخار می کنم. 

در این دیدار "مهندس نویدی "معاون اداری و پشتیبانی اداره کل از حضور در منزل این چهار همکار ابراز خرسندی نمود و خاطر نشان کرد: احترام به همکاران مجرب و بازنشسته سازمان ،احترام به یک عمر زحمات خالصانه و خاضعانه آنان به مردم است.
وی گفت نباید به گونه ای تلقی شود همکار بازنشسته  چون دیگر فعالیت روزانه ندارد پس کارآمد نیست ، بلکه دارای تجربیات فراوانی می باشد  که بهره مندی از این تجربیات می تواند راهگشای مسائل و مشکلات باشد .

در جریان این دیدارها ، همکاران بازنشسته نیز از مدیر کل استان ودیگر مسئولین به دلیل توجه وتعلق خاطر ایشان به بازنشستگان  تقدیر وتشکر نموده وبرای مدیر کل استان وسایر همکارانشان آرزوی موفقیت و پیشرفت در امور نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا