آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با کارکنان دانشکده فنی شهید صدوقی(ره) یزد اظهار داشت: یکی از مسائل مهمی که در کشور وجود دارد، بحث صنعت و تولید و ایجاد خلاقیت و نوآوری در این عرصه است.

وی بیان کرد: دانشجویان دانشکده‌های فنی باید به گونه‌ای آموزش ببینند که روحیه کمال‌طلبی و بهتر شدن فعالیتها را به حد اعلی داشته باشند و هر روز به دنبال نوآوری در فعالیت‌های خود باشند.

امام جمعه یزد افزود: مسئولان این دانشگاه‌ها بایدبه گونه‌ای فعالیت داشته باشند که دانشجویان را به سمت نوآوری، خلاقیت و ابتکار و اختراع سوق دهند تا زمینه پیشرفت هرچه بیشتر کشور در زمینه‌های مختلف فراهم شود.

ناصری صداقت را یکی از مهمترین نیازهای هر فرد فعال در حوزه صنعت، تولید و بازار دانست و گفت: باید سعی شود که بهترین چیزها را برای مردم تولید کرد و در اختیار آنها قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: این تعهد اخلاقی باید در وجود جوانان ایجاد شود که واقعا احساس مسئولیت کنند که در هر کاری وارد می‌شوند، آن کار امانتی است که باید با سلامت بیشتر به مردم عرضه کند.

وی ادامه داد: اخلاقیات اسلامی باید در دانشجویان ایجاد شود، گرچه این اخلاق باید از دوران مدرسه در بین دانش‌آموزان ایجاد شود ولی الان هم دیر نیست و باید کار خوب انجام دادن را حرفه تمام جوانان قرار داد.

امام جمعه یزد سومین مورد مهم در زمینه جوانان فعال در کشور را تدین دانست و گفت: اعتقاد به خداوند و همه چیز را از خداوند دانستن از جمله مواردی است که باید به آن به صورت جدی توجه صورت گیرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا