یزدفردا" مدیر صنایع کشاورزی این سازمان گفت: بر اساس ماده 8 قانون تشکیل وزارت جهاد کشاورزی، توسعه و حمایت از صنایع کوچک تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی و صنایع روستایی در چارچوب سیاست های صنعتی کشور به عهده سازمان جهاد کشاورزی می باشد.

یزدفردا" مدیر صنایع کشاورزی این سازمان گفت: بر اساس ماده 8 قانون تشکیل وزارت جهاد کشاورزی، توسعه و حمایت از صنایع کوچک تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی و صنایع روستایی در چارچوب سیاست های صنعتی کشور به عهده سازمان جهاد کشاورزی می باشد.
 علیرضا طاقه باف  با اشاره به اینکه براساس قانون ذکر شده متولی صدور جوازها و پروانه های صنایع تبدیلی و تکمیلی از جمله باغی، زراعی، دامی، طیور و شیلات سازمان جهاد کشاورزی در استان ها می باشد, وظیفه و حیطه اختیارات سایر ادارات و ارگان ها در ارتباط با واحدهای تولیدی به ویژه کشتارگاه های دام و طیور را صرفا در بخش نظارت های بهداشتی و شرعی بیان کرد.
مدیر صنایع کشاورزی استان همچنین توسعه پایدار بخش کشاورزی و دستیابی به امنیت غذایی را از جمله نقش های اصلی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی قلمداد نمود که از طریق افزایش ارزش افزوده و بهره وری در بخش کشاورزی و ارتقاء صادرات غیر نفتی محقق خواهد شد.
طاقه باف با بیان اولویت های سرمایه گذاری در صنایع کشاورزی استان، از علاقه مندان و افراد جویای کار خواست تا با مراجعه به مدیریت صنایع کشاورزی در مرکز استان و شهرستان ها از فرصت های موجود در این عرصه بهره مند شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا